به گزارش مشرق، علیرضا کمالی بازیگر سینما که صحبت های جنجالیش در جشنواره فیلم فجر حاشیه ساز بود در اینستاگرام خود به این ماجرا واکنش نشان داد و نوشت:

دوستان و هموطنان بزرگوارم طی دیشب و امروز هیچ واکنشی نشان ندادم تا آب به آسیاب دشمنان این دیار نریزم.تمام صحبتهای من بصورت مشخص رفتارهای اجتماعی خودمون رو نشانه گرفته بود.

عرض حقیر این بود که وقتی پشت به فرهنگ و هویت خودمون میکنیم، طبیعیه که وطنمون رو دوست نخواهیم داشت و باالطبع هموطنمون رو دوست نخواهیم داشت.خبر گزاری ایسنا خبری رو منتشر کرد که یک سود جو گوشت به قیمت پایین به مردم عرضه میکرده و جالب اینکه برای عرضه لیست ثبت نام هم تهیه کرده و اما اون گوشت طبق نظر بازرسین بیشترین شباهت رو به گوشت سگ داشته البته قبل از شناسایی بازرسین و تشخیص، فرزند صاحب مغازه با چاقو به مأمورین حمله کرده و پا به فرار گذاشته و بقیه ماجرا. این خبر برای خیلی ها فقط یک خبر ساده بود و بسیار سطحی از آن گذشتند و بعد هم فراموش کردند.

عزیزان دلم این حقیر عرض کردم وقتی هویت و عشق به این خاک رو از خودمون بگیرم اونوقت میتونیم با گرو گرفتن کارت ملی، گوشت سگ هم بفروشیم به هم.در این ایامی که ایران شرایط سختی رو میگذراند و تمام دنیا ظالمانه در حق این مردم جفا میکنند، راهی بغیر از وحدت و در کنار هم بودن وجود نداره، راهی بغیر از عشق دادن وجود نداره. وقتی یک فیلم یا سریال از دهه ٦٠ پخش یا اکران میشه همه ما میگیم حیف چه دورانی بود، زیر موشک و بمب همه عاشقانه کنار هم بودند یک صدا، چه بلایی به سر ما اومده که برای سود بیشتر حاضریم تیشه به ریشه یک دیگر بزنیم؟!!!!! چرا رحم از بین ما رفته؟!!!!

یه از خدا بی خبر از شرایط بد مردم سوءِ استفاده میکنه و جهت کسب دارمد بیشتر گوشت سگ، خرس و یا هر چیزی غیر از گوشت حلال به دست ملت میده، یکی میره توو صف ثبت نام ماشین که بتونه توو این شرایط سود بیشتری ببره، یکی میره دلار میگیره که یک هفته بعد گرون تر بفروشه و دعا دعا میکنه شرایط مملکت بدتر بشه تا سود بیشتری ببره!!!!! یکسری از رجُل سیاسی هم در این وانفسا درگیر جناح و سمت و سو هستن و خبر ندارند که جامعه از چه فقر فرهنگی عذاب می کشه.

بنده جسارت نکردم که مردم ایران گوشت سگ میخورن و نگفتم حکومت گوشت سگ به مردم عرضه میکنه، چرا که فردا روز باید جواب گوی پروردگارم و حضرت صاحب باشم.

تمام حرف و درد من این بود که؛ چرا در شرایط خوب همه ما با فرهنگ و انسانیم و در شرایط سخت ابعاد غیر انسانی ما نمایان میشه.

اینکه ما نمیتونیم به هم رحم کنیم ربطی به نظام نداره، ما فرهنگ دوست داشتن رو فراموش کردیم.

تمام عرض من همین بود، حتی مبحث مصلحت نظام رو به طعنه گفتم که فکری به حال این فقر فرهنگی و انسانی بشه.

هموطن عزیز و بزرگوارم از متنهایی که برای این حقیر فرستادید و فحاشی هایی که بعضی از شما عزیزان نسبت به بنده داشتید سپاسگذارم و البته همین امر گواه بر عرایض اینجانب است که کماکان فقر فرهنگی ما آسیب جدی خواهد بود.

اگر مسلمانید به حرمت خون سرور آزادگان جهان حسین بن علی، اگر ادعای آریایی بودن دارید به حرمت کورش بزرگ و فرهنگ کهن این سرزمین، به یکدیگر توهین نکنید و به چشم دشمن برادر و خواهرتان رو نگاه نکنید. حتا اگر هم میهن بودن برایتان اهمیتی ندارد حداقل شأن انسان بودن یکدیگر را رعایت کنیم و دست در دست هم شرایط سخت را سپری کنیم همراه باعشق.

و اما بعد، قسم به فرق شکافته آقاجانم اسدالله الغالب علی بن ابیطالب، سر سوزن در کلام و نیتم دروغ و سانسور لحاظ نشد و پروردگار شاهد و گواه است. اون دسته از هموطنان عزیزم که لعنت و ناسزا نثار روح پدرم کردند رو هم واگذار میکنم به عدل حضرت حق.

با همه این وجود کماکان دغدغه مند تک به تک شما عزیزان هستم.

کوچکترین بنده خدا

خاک پای شما

علیرضا کمالی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین محمدزاده IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
    32 6
    استاد! ماله‌کشی زیبایی فرمودید. الاقل کمی آزادگی و جوان‌مردی داشتید.
    • ناشناس IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
      24 2
      دیگه نمیشه کاریش کرد
  • US ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
    1 0
    جالبیش اینه در این وضعیت وحشتناک یه کلمه به عامل اصلی یعنی روحانی حرفی نزد حتی یه کلمه ولی به تشخیص مصلحت که چند تایی انقلابی داره حمله کرد و علت حمله اش هم احتمالا داستان اف ای تی اف بود که دردش اومده بود!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس