آخرین جزئیات از حمله تروریستی به مراسم صبحگاه ناحیه مقاومت بسیج نیک‏شهر/ اقلام و مواد منفجره تروریست‌ها در محل به جا مانده است

دادستان استان سیستان و بلوچستان آخرین جزئیات از حمله مسلحانه تروریست‏‌ها به مراسم صبحگاه ناحیه مقاومت بسیج نیک‏شهر را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان؛ با اشاره به حمله مسلحانه به ناحیه مقاومت بسیج در شهرستان نیک شهر گفت: صبح امروز تروریست‎ها به مراسم صبحگاه این ناحیه حمله کردند و بر اثر تیراندازی ۵ نفر زخمی و یک نفر از نیروها به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید:

بررسی حادثه نیک‌شهر در کمیسیون امنیت ملی مجلس

اولین تصاویر از حمله تروریستی به پایگاه بسیج نیکشهر

وی ادامه داد: تروریست‌ها دو نفر بودند که وقتی با مقاومت مامورین روبرو شدند، متواری گشتند و اقلام و مواد منفجره آن‌ها در محل به جای مانده است.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد در پایان تصریح کرد: نیروهای انتظامی و امنیتی در تلاش برای شناسایی و دستگیری عاملان این حمله تروریستی هستند.

گفتنی است: گروهک تروریستی جیش‌الظلم طی بیانیه‌ای اعلام کرد، ساعتی قبل اقدام تروریستی در شهر نیکشهر انجام داده است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
    6 0
    چه راحت وارد محوطه شدند و زدند و در رفتند!!! کاش خودم اونجا میبودم! تو اون استان همیشه باید اماده باش بود هر چند وقت یبار میشنویم حمله کردند! ای بابا خسته شدیم از بس شل دارین عمل میکنین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس