کد خبر 933719
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
سردار حاجی‌زاده

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه چند سالی است در حوزه موشک‌های کروز، کارمان آغاز شده است، گفت:طبیعتا شاهد این نوع موشک‌ها چه ساحل به دریا، چه هوا به زمین و چه زمین به زمین کروز خواهیم بود.

به گزارش مشرق، سردار امیرعلی حاجی‌زاده، امروز در مراسم «رونمایی از موشک کروز زمینی هویزه» گفت: امروز افتخار داریم تا محصول دیگری از محصولات دفاعی را که با زحمت و تلاش شبانه روزی عزیزان در صنعت دفاعی کشور، وزارت دفاع توانسته‌اند در سال‌های اخیر آن را تبدیل به محصول کنند، وارد چرخه عملیاتی کنیم.

وی ادامه داد: همانطور که ملت ایران مستحضرند، سبد محصولات ما در حوزه موشک‌های بالستیک زمین به زمین، حدود ۲۰ نوع موشک را به خود اختصاص داده است. ما انواع موشک‌های زمین به زمین، زمین به دریا، موشک‌های سوخت مایع، سوخت جامع در تنوع فراوان امروز در اختیار داریم و همه آنها عملیاتی است.

بیشتر بخوانیم:

سردار حاجی زاده یادآور شد: چند سالی است که در حوزه موشک‌های کروز، کارمان آغاز شده است. خوب، در این بخش یک مانع اساسی در حوزه موتورهای جت و پیشران داشتیم که خوشبختانه آن هم در سال‌های اخیر به نتیجه رسیده و محصول شده است. طبیعتاً شاهد این نوع موشک‌ها چه ساحل به دریا، چه هوا به زمین و چه زمین به زمین کروز خواهیم بود.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه بیان کرد: موشک‌های کروز نسبت به بالستیک از وزن کمتری برخوردار و راحت قابل انتقال هستند. در استفاده بر علیه دشمن، به واسطه اینکه در سطح زمین حرکت می‌کنند، به راحتی قابل رهگیری نیست. این توفیق بزرگ را به ملت شریف ایران، مقام معظم رهبری و شهدا تبریک عرض می‌کنیم.
منبع: میزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهماندار هواپیما IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
    30 2
    بیخود نیست که امریکا و اروپا روحانی را دوره کردن که موشکها را محدود کنند کروز هم جزئ برنامه شان شده
  • میثم IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
    17 1
    کروز مزیت های بسیار بیشتری نسبت به بالستیک داره، امیدوارم سرمایه گذاری نظامی کشور به سمت کروز شیفت پیدا کنه
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
    33 0
    نمونه دریایی هم بسازیم که ورتیکال لانچ شلیک کنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس