کد خبر 933502
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸
پرسپولیس

تقابل پرسپولیس و سپید رود رشت اولین مسابقه چند خرید جدید پرسپولیس پس از پایان محرومیت بود که عملکردهای متفاوتی را به نمایش گذاشتند.

‌به گزارش مشرق، ترکیب ابتدایی پرسپولیس در مسابقه برابر سپیدرود رشت در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شامل ۳ بازیکن جدید این تیم بود و سروش رفیعی، مهدی شیری و مهدی شریفی اولین حضور خود در ترکیب پرسپولیس را تجربه می‌کردند که در ادامه با به بازی آمدن ماریو بودیمیر و سعید کریمی جمع بازیکنان جدید پرسپولیس در این بازی به ۵ رسید. در ادامه به بررسی عملکرد بازیکنان جدید پرسپولیس در این بازی می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

میزان مصدومیت بازیکن پرسپولیس مشخص شد

سروش رفیعی

رفیعی پس از عملکرد ضعیفش در نیم فصل اول در فولاد خوزستان با فسخ قراردادش پیش از پایان نیم فصل به تمرینات پرسپولیس اضافه شد و تا حدودی توانست در اولین حضورش در ترکیب پرسپولیس در بازگشت به این تیم عملکرد مناسبی به خصوص در نیمه اول داشته باشد و بارها با حرکات تکنیکی و دریبل‌هایش هواداران را به وجد آورد؛ سروش که در این بازی به عنوان هافبک بازیساز پشت ۲ مهاجم تیمش بازی می‌کرد بارها توانست با پاس‌های خوبش ایجاد موقعیت کند.

مهدی شریفی

مهاجم سابق تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی که از ابتدای فصل در تمرینات پرسپولیس حضور دارد در اولین بازی اش نتوانست عملکرد مناسبی را در خط حمله پرسپولیس داشته باشد و در گلزنی و ایجاد خطر روی دروازه سپیدرود ناکام بود و در ابتدای نیمه دوم تعویض شد و جای خود را به ماریو بودیمیر داد.

مهدی شیری

مدافع راست نیم فصل اول پیکان در برابر سپید رود ۹۰ دقیقه به طور ثابت در سمت راست خط دفاع پرسپولیس بازی کرد و به وجود تقابل با نزهتی که از بازیکنان خوب سپیدرود در بازی دیروز بود در مجموع توانست عملکرد قابل قبولی را به خصوص در فاز دفاعی در ترکیب پرسپولیس داشته باشد اما برای تثبیت خود در خط دفاع پرسپولیس نیاز به پیشرفت دارد.

ماریو بودیمیر

مهاجم ۳۲ ساله و کروات پرسپولیس که از دینامو زاگرب کرواسی به این تیم پیوسته از ابتدای نیمه دوم به بازی آمد و توانست در اولین حضورش عملکرد خوبی داشته باشد؛ این مهاجم ۱۹۳ سانتی متری که قدرت بدنی بالایی دارد بارها توانست ضربات سر اول را در نبردهای هوایی بزند اما با وجود قد بلند خود نشان داد که روی زمین نیز از تکنیک مناسبی برخوردار است و حتی با پاس مناسب خود توانست علیپور را در موقعیت تک به تک با ایمان صادقی قرار دهد و در کل امیدواری را نسبت به کیفیتش بالا برد.

سعید کریمی

مهاجم ۲۰ ساله پرسپولیس که یکی از کم نام و نشان ترین خریدهای نیم فصل این تیم بود در دقیقه ۷۸ به جای سیامک نعمتی به زمین آمد و با گل لحظات پایانی خود توانست باعث صعود پرسپولیس به مرحله‌ی یک چهارم نهایی جام حذفی شده و تعویض طلایی برانکو لقب بگیرد و در اولین بازی اش برای پرسپولیس عملکرد خوبی را به جا بگذارد.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس