کد خبر 933516
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸
مهدوی

کاپیتان تیم سپیدرود رشت، گفت: چمن مصنوعی عمر فوتبالی بازیکن را کم می‌کند.

به گزارش مشرق، محمدرضا مهدوی در خصوص بازی سپیدرود مقابل پرسپولیس در چارچوب جام حذفی، گفت: بازی مقابل پرسپولیس چه در آزادی و چه در زمین خودی سخت است. به نظرم مقابل تیم بسیار خوب پرسپولیس خوب بازی کردیم، فکر می‌کنم شروع خوبی برای نیم‌فصل دوم داشتیم همه مردم و هواداران از این بازی راضی بودند و به اینکه رفته رفته بهتر شویم امیدوارم هستند.

بیشتر بخوانید:

بررسی عملکرد بازیکنان جدید پرسپولیس

مهدوی در ادامه، گفت: شناخت خوبی از نفرات پرسپولیس داشتیم، هر چند آنها توپ و میدان را بیشتر در اختیار داشتند اما ما در کار دفاعی خوب کار کردیم، شاید در نیمه اول روی ضدحمله‌ها خوب نبودیم اما در نیمه دوم بهتر بازی کردیم و موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم مانند صحنه مشکوک به پنالتی که داور آن را نگرفت.

وی در خصوص صحنه منجر به گل پرسپولیس، گفت: در آن صحنه به نظرم داور می‌توانست برای ما خطا بگیرد، بازیکن حریف بازیکن ما را هل داد اما برای پرسپولیس خطای هند گرفت و همان توپ وارد دروازه ما شد و بازی را واگذار کردیم.

مهدوی در ادامه افزود: برای ما خیلی مهم است که در لیگ برتر نتیجه بگیریم با این حال اگر داور آن اشتباهات را نمی‌کرد شاید برنده بازی می‌شدیم و به مرحله بعد جام حذفی صعود می‌کردیم. صحنه مشکوک به پنالتی را درست ندیدم اما همه گفتند پنالتی بوده و در این خصوص کارشناسان داوری باید نظر بدهند.

کاپیتان تیم سپیدرود در ادامه اظهار داشت: من فکر می‌کنم پرسپولیس هیچ راهی برای گل زدن نداشت شاید یکی، دو موقعیت روی ضربات کاشته یا کرنر به دست آوردند اما ما طبق آنالیزی که کادر فنی از پرسپولیس داشت بازی را خوب بسته بودیم و در جریان بازی موقعیت خاصی به آنها نداریم. انتظار می‌رود داوران در بازی‌های حساس بهتر سوت بزنند، با وجود اینکه بازی ۵ داور داشت اما آن صحنه‌ها اتفاق افتاد و ضررش را سپیدرود دید.

مهدوی در خصوص بازی‌های نیم‌فصل دوم و اینکه آیا سپیدرود می‌تواند امتیازات از دست رفته را جبران کند، گفت: به نظرم در نیم‌فصل دوم کادر فنی بازیکنانی را که مدنظرش بود در پست‌هایی که می‌خواستیم جذب کرد و فکر می‌کنم آنها به خوبی جواب می‌دهند. مثلاً محمد علیزاده، میثم فردوسی و یا منصوری در بازی مقابل پرسپولیس برای ما خوب کار کردند خدا را شکر چند بازیکن جوان و خوب مانند پیام صادقیان به تیم ما اضافهشدند، پیام صادقیان از لحاظ فوتبالی فوق‌العاده است و اگر از نظر بدنی آماده شود می‌تواند خیلی به ما کمک کند. او بازیکن واقعاً باشعوری است و من به شخصه به او خیلی اعتقاد دارم.

بازیکن باتجربه تیم سپیدرود، در ادامه گفت: متأسفانه مصدوم زیاد داریم و یکی از علت‌های مهم آن بازی و تمرین روی چمن مصنوعی است که به بازیکنان فشار می‌آورد. ما مدام روی چمن مصنوعی تمرین می‌کنیم و زمین دیگری نیست که در آن تمرین کنیم اگر مصدومان ما آماده شوند می‌توانند به ما خیلی کمک کنند. از بازی ما مقابل پرسپولیس همه مردم و همین‌طور کادر فنی راضی بودند، با بازیکنانی که جدید گرفتیم می‌توانیم خیلی بهتر نتیجه بگیریم، امیدوارم نیم‌فصل دوم، نیم‌فصل خوبی برای ما باشد تا بتوانیم از بازی با سایپا روند امتیازگیری را آغاز کنیم.

وی در خصوص مشکل چمن مصنوعی گفت: متأسفانه در رشت با این آب و هوا می‌توانیم چمن طبیعی داشته باشیم اما به هر حال رسیدگی می‌خواهد اینجا مسئولین خودشان را راحت می‌کنند، چمن مصنوعی عمر فوتبالی بازیکن را کم می‌کند و مصدومیت‌ها زیاد می‌شود به هر شهرستانی در گیلان بروید چمن مصنوعی دارد، لاهیجان چمن مصنوعی دارد شنیده‌ام زمین فومن قرار است مصنوعی شود، سردار جنگل و عضدی هم مصنوعی هستند. این مشکل حالا حالا حل نمی‌شود. باید یک مدیریت خیلی خوب با طرز فکری جدید باشد، فوتبال در چمن طبیعی هم لذت بیشتری و هم آسیب‌دیدگی کمتری دارد.

مهدوی در ادامه گفت: ما به چمن مصنوعی عادت داریم اما مصدومیت‌ها بیشتر می‌شود، بازیکنان از نظر بدنی بیشتر تحت فشار قرار می‌گیرند، از طرفی وقتی بیرون از استان بازی داریم باید روی چمن طبیعی بازی کنیم و چون به این چمن عادت نداریم این مسأله ما را خیلی اذیت می‌کند مسئولین باید به فکر آینده فوتبال رشت باشند نه اینکه به راحتی کار خودشان فکر کنند.

وی در خصوص ماندن سپیدرود در لیگ برتر، گفت: مطمئن هستم ما در لیگ برتر می‌مانیم، تیم ما از نظر سنی جوان شده و تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا تیم را به کمک کادر فنی در لیگ برتر حفظ کنیم، امیدوارم همه ما بتوانیم نتایج خوبی به دست بیاوریم تا هواداران سپیدرود در پایان فصل دلشاد شوند. شاید این فصل، فصل آخر بازی کردن من باشد بهتر است جایمان را به بازیکنان جوان بدهیم تا خودشان را نشان دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس