کد خبر 933461
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
حناچی

در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری؛ شهردار تهران به مدیرعامل سازمان بهشت زهرا دستور داد مزار شهدا به صورت طبیعی و طبق سلیقه خانواده های آنان حفظ شود.

به گزارش مشرق، در پی حضور رهبر معظم انقلاب در آستانه بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی در حرم بنیانگذار کبیر انقلاب و مزار مطهر شهدای دفاع مقدس، معظم‌له در تذکری یکسان‌سازی قبور شهدا را کار غلطی دانستند و بر تداوم‌ و استمرار حفظ شکل اولیه آنها تاکید فرمودند.

 

 به همین منظور و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، پیروز حناچی شهردار تهران به مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) دستور داد که مزار مطهر شهدا باید به صورت طبیعی و طبق سلیقه خانواده های محترم و معزز شهدا و با یادگاری‌هایی که از این عزیزان برجای مانده حفظ شود.

بیشتر بخوانید:

چرا رهبر انقلاب مخالف یکسان سازی قبور شهداست؟

نظر رهبرانقلاب درباره یکسان سازی قبور شهدا/ هیچ لزومی ندارد که ما این علامت‌ها را صاف کنیم

 حناچی تاکید کرد: سازمان بهشت زهرا (س) باید برنامه‌هایش را در جهت حفظ ظاهر طبیعی و اولیه مزار مطهر شهدا استمرار ببخشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
    1 0
    خوب است اما دير متاسفانه در زمان كرباسچي و حتي قاليباف تعرضهايي به اسم يكسان سازي به قبور مطهر شهدا شد! قطعه شهداي بهشت زهرا قطعه اي از بهشت است معطر و ملكوتي
  • IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
    0 0
    اره دیگه از سال ۸۶ این پروژه آغازه شده ودر سال ۹۵ به اتمام رسیده دوباره آغازی نو و هزینه های نو . اولین قطعه مگر قطعه ۴۴ نبود .مگر دانشجویان امیرکبیر اعتراض نکردند چرا همان موقع اعتراضات دیده نشد که دوباره کاری فقط به یک قطعه محدود شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس