FATF اف ای تی اف

روزنامه حزب کارگزاران در حالی که اذعان می‌کند انگلیسی‌ها به یک بیمار صعب‌العلاج ویزا نمی‌دهند، از قول سخنگوی این حزب مدعی شد تصویب لوایح چهارگانه مربوط به FATF در مسیر خردمندی است!

به گزارش مشرق، روزنامه سازندگی با اشاره به بیماری خانم سهیلا اسماعیلی‌تبار نوشت: سهیلا اسماعیلی زن ۳۸ ساله ایرانی که باید برای ادامه درمان خود به انگلیس برود، ۱۱ سال پیش هم در انگلیس بخشی از کارهای درمانی خود را انجام داده بود و حالا با بازگشت بیماری باید دوباره به همان مرکز درمانی مراجعه کند اما انگلیس از صدور ویزای درمانی برای او خودداری می‌کند.

بیشتر بخوانید

سفر رییس FATF به لبنان برای تحریم ایران و حزب‌الله

هدف واقعی FATF چیست؟

این در حالی است که به طور کلی سفارت انگلیس با خست بسیار بالایی برای ایرانی‌ها ویزا صادر می‌کند. مخصوصاً پس از خروج آمریکا از برجام، این روزها بسیاری از ایرانی‌ها برای سفر به انگلیس به هر بهانه‌ای، مجبورند به ترکیه یا امارات بروند.

در همین زمینه حمید بعیدی‌نژاد سفیر ایران در لندن نوشت: «خانم سهیلا اسماعیلی که شغل خبرنگاری دارند، بعد از آنکه درخواست ویزای سوم انگلیس ایشان رد شد با سفارت تماس گرفتند و درخواست کمک کردند.

ایشان به جراحی فوری پا و تعویض پروتز نیاز دارند و چون پروتز پای ایشان در انگلیس جای‌گذاری شده باید در همین انگلیس هم عمل شود، که این خود یک محدودیت جدی برای ایشان ایجاد کرده است.

متاسفانه روز دوشنبه بعد از حدود دو ماه پیگیری مطلع شدیم که درخواست چهارم ایشان برای ویزای انگلیس هم رد شده است. از آقای وزیر خارجه و آقای وزیرکشور انتظار می‌رود مداخله نموده و به دلایل انسانی دستور صدور ویزا را صادر نمایند.


این رفتار انگلیسی‌ها در حالی است که وزیرخارجه کشورمان نیز شهریور سال گذشته تصریح کرد ۲۰ ماه پس از اجرای برجام، هنوز نمی‌توانیم یک حساب بانکی در لندن باز کنیم.


با وجود این واقعیات، روزنامه سازندگی در صفحه‌ای دیگر از قول حسین مرعشی مدعی شد تصویب لوایح چهارگانه مربوط به FATF (که امتیازات جدیدی به دشمن می‌دهد و خودتحریمی است)، در مسیر خردمندی است و حتماً باید انجام شود.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
    0 0
    اینکه کاری نداره . جراح ایرانی در ایران آن پروتز را درمی آورد و پروتز جدید را جای گذاری می کند . اصلا و ابدا نیازی به ادامه درمانش در انگلیس نیست .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس