کد خبر 932764
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴
جزئیات ۲ تصادف سرویس مدرسه در همدان و مازندران/ حال عمومی دانش‌آموزان خوب است

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان به تشریح جزئیات ۲ تصادف سرویس مدرسه در همدان و مازندران پرداخت و گفت:‌ حال عمومی دانش‌آموزان در هر ۲ حادثه خوب است.

به گزارش مشرق، نورعلی عباسپور مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش در خصوص ۲ حادثه سرویس مدرسه که امروز در استان‌های مازندران و همدان رخ داده است، اظهار کرد: در استان مازندران، ۴ دانش‌آموزان دبستان امام صادق (ع) منطقه امیراباد بابل با خودروی پراید در حال رفتن به مدرسه بودند که خودروی آنها با خودروی نیسان برخورد کرده و موجب حادثه شد.

بیشتر بخوانید

یک کشته در واژگونی سرویس مدرسه

فرجام تلخ سرویس مدرسه بی‌احتیاط+عکس

فیلم/ سرویس مدرسه خطرناک در قم!

وی با بیان اینکه حال هر چهار دانش‌آموز خوب است و تنها برای اطمینان از سلامتی‌شان به بیمارستان منتقل شده بودند که اکنون ترخیص یافتند، ادامه داد: این سرویس توسط آموزش و پرورش تأمین نشده بود و خانواده‌ها آن را هماهنگ کرده بودند، ضمن این‌که پدر یکی از دانش‌آموزان نیز راننده این سرویس مدرسه بوده است.

عباسپور در خصوص تصادف دوم نیز گفت: حادثه دوم در منطقه کبودرآهنگ از توابع استان همدان رخ داده که خودروی منتسب به سرویس مدرسه پیکان بوده است و ۶ دانش‌آموز متوسطه اول در آن حضور داشتند.

وی با بیان اینکه حال عمومی تمام این دانش‌آموزان مساعد است، گفت: بر اساس پیگیری‌های انجام‌شده این وسیله نقلیه نیز جزو قراردادهای سرویس مدرسه آموزش و پرورش نبوده است و توسط خانواده‌ها برای سرویس مدرسه موردنظر پیش‌بینی شده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس