کد خبر 931851
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲
مجید نامجومطلق

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر گفت: بازی مقابل ژاپن نمی‌تواند برای تیم ملی ایران مشکل‌ساز باشد.

به گزارش مشرق، مجید نامجومطلق در خصوص وضعیت حال حاضر شهرداری ماهشهر گفت: چون تازه تیم را تحویل گرفته‌ام در حال حل کردن مشکلات تاکتیکی و تیمی هستیم. تمرینات نیم‌فصل را دیر شروع کردیم و زمان زیادی برای آماده‌سازی نداشتیم. علاوه بر این بعضی از بازیکنان ما یکطرفه فسخ کردند و جدا شدند که مشکلاتی برای تیم به وجود آمد با این حال رفته رفته شرایط را بهتر و بازیکن اضافه می‌کنیم تا شکل تیمی درست شود.

نامجومطلق در مورد شرایط لیگ یک گفت: لیگ یک شرایط سختی دارد مسابقات در نیم‌فصل دوم حساس می‌شود و تیم‌ها از هر حربه‌ای برای نتیجه گرفتن استفاده می‌کنند به نظرم باید نظارت بیشتر شود در بازی ما مقابل گل ریحان بازیکنی برای حریف بازی کرد که وضعیت نامشخصی دارد.

بیشتر بخوانید:

وی در ادامه افزود: باید تکلیف این بازی مشخص شود. در این زمینه سازمان لیگ و کمیته انضباطی عملکرد خوبی ندارند. پیگیری‌هایی که در لیگ برتر می‌شود در لیگ یک وجود ندارد باید سریع‌تر اعلام شود که بازی کردن سهیل فداکار غیرقانونی بوده یا خیر. او بازیکن امیدهای پیکان بوده و بدون گرفتن رضایت‌نامه قراردادش را فسخ کرده و مقابل ما بازی کرده است. هم باشگاه پیکان در این مورد شکایت کرده و هم باشگاه ما اما متأسفانه هنوز هیچ نتیجه‌ای اعلام نکرده‌اند که مشخص شود وضعیت او چگونه بوده است.

کارشناس فوتبال ایران در خصوص تقابل تیم ملی و ژاپن در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: تیم ملی ایران آماده‌ ترین و بهترین تیم جام ملت‌ها است. از نظر فنی و تیمی از همه تیم‌ها بالاتر است. فکر نمی‌کنم بازی با ژاپن خیلی برای ما مشکل‌ساز باشد. ژاپن تیم جوانی دارد و با توجه به شرایطی که از هر دو تیم دیده‌ام فکر می‌کنم ایران به راحتی ژاپن را پشت‌سر می‌گذارد و در نهایت به راحتی قهرمان جام ملت‌ها می‌شود. تیم ملی ایران این استحقاق را دارد.

نامجومطلق در مورد نقطه قوت تیم ملی ایران گفت: مزیتی که تیم ما دارد متکی به فرد نیست بلکه متکی به بازی گروهی و تاکتیک تیمی است و به همین خاطر نسبت به همه تیم‌ها برتری دارد. مثلاً حضور طارمی مقابل ژاپن می‌توانست به ما کمک کند اما در غیاب او نیز تیم ایران آنقدر بازیکن با کیفیت دارد تا بتوانند به راحتی جای خالی طارمی را پر کنند. در مجموع می‌توان گفت ایران در هر خط تیمی جزو بهترین‌های این تورنمنت است.

پیشکسوت آبی‌های تهران در مورد حضور اسماعیل گنکالوس در تیم استقلال گفت: شناختی از این بازیکن ندارم قبلاً قرار بود بازیکنانی که جذب می‌شوند با نظر کمیته فنی باشد اما با توجه به اینکه من در حال حاضر در کمیته فنی استقلال حضور ندارم نمی‌دانم شرایط فنی او مورد ارزیابی کمیته فنی استقلال قرار گرفته یا خیر. در مورد اینکه این بازیکن به درد استقلال می‌خورد یا نه نمی‌توانم قضاوت کنم. فقط امیداورم کیفیت فنی او به گونه‌ای باشد که خاطرات گرو و نومایر برای ما تداعی نشود و در واقع تداعی‌کننده خاطرات تیام باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
    1 0
    چقدر نظر عمیقی داده! "ایران به راحتی ژاپن را پشت‌سر می‌گذارد" یعنی حیرت انگیز هست:راجع به ژاپن صحبت می کند نه بنگلادش. میگه به راحتی ژاپن رو می بریم!!!!!!
    • IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
      0 0
      ژاپن تیم جام جهانیش نیست حتی بازیکنان کاشیما و بوندس لیگا رو نیاورده
  • بیاد سهراب بوقی مرحوم US ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
    0 0
    آقامجید عشق استقلاله بهترین گوش راست آسیا وقهرمان آسیا با استقلال به امید قهرمانی تیم ملی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس