کد خبر 931696
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷
مجتبی جباری

کاپیتان سابق آبی پوشان در خصوص دعوت شفر از او برای حضور در کادر فنی و چگونگی منتفی شدن این اتفاق از طرف باشگاه توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش مشرق، مجتبی جباری با تایید پیشنهاد شفر به او به منظور حضور در کادر فنی استقلال می‌گوید: باشگاه با این موضوع مخالف بود تا حضورم در کادر فنی منتفی شود.

وی می‌گوید: برای شفر احترام زیادی قائل هستم چون ایشان هم به بنده خیلی احترام می‌گذارد. آقای شفر با من تماس گرفت و مرا به منزلش دعوت کرد و پیشنهاد حضور در کادر فنی را به من داد. به او گفتم علاقه دارم اما مدرک ندارم که ایشان پذیرفتند بدون مدرک در تیم به او کمک کنم.

بیشتر بخوانید:

کاپیتان سابق آبی پوشان بیان داشت: بعد از آن دیگر هیچ خبری نشد و من خودم پیگیر این مسائل شدم. در تمرین استقلال حضور پیدا کردم اما این خبر که در آن مقطع بسیار مهم بود متاسفانه سانسور شد.

جباری اظهار داشت: بعد از آن با آقای فتحی جلسه‌ای گذاشتم تا صحبت‌هایم را رو در ردو با ایشان مطرح کنم. در این جلسه به فتحی گفتم شفر که سرمربی است به من پیشنهاد داده و مرا می‌خواهد. آیا مشکلی هست؟ آقای فتحی گفتند مشکلی نیست و چند پست دیگر هم به من پیشنهاد دادند. اما بعداً مصاحبه کردند و گفتند جباری را دیده‌ام در باره موضوعات مختلفی صحبت شد اما صحبتی در خصوص مربیگری نشد! در حالی که من دلیل دیگری برای دیدار با آقای فتحی نداشتم.

هافبک پیشین آبی پوشان گفت: این برای من خیلی عجیب است که چنین موضوعی را کتمان می‌کنند و من باید انرژی بگذارم که آن را اثبات کنم.

جباری اظهار داشت: بعد از آن هم آقای شفر که انسان بسیار خوبی هستند و یکسری فشارهای غیر عادی که در هیچ کجای دنیا معمول نیست را در باشگاه تحمل می‌کنند گفتند در باره مربیگری مجتبی جباری… که دوست عزیز مان آقای خطیر ترجمه کردند که: «من راجع به شایعات صحبت نمی‌کنم.» درحالی که من نقشی در این باره نداشتم. نشسته بودم که به من زنگ زدند و گفتند بیا.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس