بنتو

پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی کره جنوبی، ضعف در فاز تهاجمی را علت اصلی شکست این تیم در مقابل قطر، در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا دانست.

به گزارش مشرق، قطر در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، در استادیوم زاید شهر ابوظبی موفق شد کره جنوبی را با نتیجه ۱-۰ شکست داده و راهی مرحله نیمه‌نهایی شود. خبرگزاری

یونهاپ کره جنوبی در گزارشی با اشاره به اینکه کره، تیم چهلم رده‌بندی فیفا در مقابل قطر که رتبه ۵۳ این فهرست را در اختیار دارد، برتری‌ای نداشت و با ضعف در فاز تهاجمی، ضعفی که در طول تورنمنت نمود داشت، نتوانست در مقابل عنابی‌ها حرف چندانی برای گفتن داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

طلسمی که قطر با صعود به نیمه نهایی شکست

پائولو بنتو، سرمربی پرتغالی کره جنوبی بعد از شکست تیمش گفت کره جنوبی در مقابل دفاع به خوبی سازماندهی‌شده قطر کار دشواری در پیش داشت و نتوانست آنطور که باید بازی کند.

بنتو در این باره گفت: " به اعتقاد من قطر نسبت به ما بازی به مراتب موثرتری انجام داد. ما در نیمه اول نمی‌توانستیم بازی‌سازی سریع انجام بدهیم. در زمان حمله در تغییر جهت جریان بازی بسیار کند بودیم. اینکه در نیمه اول در دادن پاس‌های سریع ناتوان بودیم خیلی ناراحت‌کننده است. هر چند ما از ضد حمله‌های سریع دست برنداشتیم و اوایل بازی در مقابل بعضی اشتباهات حریف واکنش‌های خوبی نشان دادیم".

او در ادامه گفت به سبک بازی مورد نظرش ادامه خواهد داد و اضافه کرد کره جنوبی با وجود عملکرد بد در فاز تهاجمی، موفق شده فرصت‌های گلزنی بیشتری نسبت به قطر خلق کند.

بنتو گفت: " درست است که ما نتوانستیم گل بزنیم و از این بابت کمتر از حد انتظار ظاهر شدیم ولی من با این حرف که نتوانستیم فرصت گلزنی خلق کنیم موافق نیستم. ما سبک بازی‌مان را تغییر نخواهیم داد".

بعد از بازی، بازیکنان کره جنوبی در حالی به تصویر کشیده شدند که به روشن ایرماتوف، داور مسابقه اعتراض می‌کردند. بنتو اما گفت که داوری تاثیری روی نتیجه بازی نداشته و اضافه کرد: " ما حذف شدیم چون نتوانستیم روی فرصت‌هایمان سرمایه‌گذاری کنیم نه به خاطر داوری".

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس