مجتبی ذوالنور نمایه

نماینده مردم قم در مجلس گفت: مشکل جامعه کارگر بیکاری است که بی‌پول به منزل می‌رود نه حضور بانوان در ورزشگاه.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور امروز در تجمع عظیم مردم انقلابی قم در مخالفت با فشار برای تصویب خودتحریمی و تشدید تنگناهای معیشتی که در مصلی قدس برگزار شد، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی باید به‌گونه‌ای مخالفت خود را با قراردادهای استعماری بیان کند که اگراین قراردادها تصویب شد فردا جوابی برای ملت داشته باشیم.

وی گفت: برخی مسئولان دل مردم را خالی کرده و وانمود می‌کنند برای رفع مشکلات جامعه لوایح استعماری را تصویب می‌کنند، درباره تصویب اسناد بین المللی آن چیزی که آقایان مطرح می‌کنند واقعیت ندارد. در این لایحه استعماری نوکر و بله قربان‌گو هستیم، سرمردم کلاه نگذاریم که اگر عضو fatf شویم هر وقت دلمان خواست بیرون می‌آییم.

بیشتر بخوانید:

ضرورت پاسخ دندان‌شکن به لهستان

ذوالنور : نفت در برابر غذا را قبول نداریم

ذوالنور: شریعتمداری را استیضاح می‌کنیم

نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه چرا برای تصویب لوایح ننگین استعماری به مردم دروغ گفته می‌شود، تصریح کرد: گفته می‌شود چاره نیست و اگر عضو fatf نشویم تحت فشار هستیم که این حرف درست نیست و اینکه این لایحه زیر نظر سازمان ملل است این موضوع هم دروغ بزرگی است. به مردم می‌گویند fatf ضرر ندارد و هر وقت بخواهیم بیرون می‌آییم این حرف درست نیست چون عضو شدن این لایحه دست خودمان است ولی بیرون آمدن آن دست ما نیست.

وی بیان کرد: مراجع عظام تقلید نسبت به موضع گیری‌های روحانی حساسیت نشان دادند، به دولت‌مردان و رییس‌جمهور اعلام می‌کنیم سر مردم را به مسائل حاشیه‌ای گرم نکنید و نسبت به مسائل اعتقادی و باورهای مردم سهل انگاری نکرده و مسیر کج نروید.

نماینده مردم قم در مجلس گفت: معاون رییس‌جمهور می‌گوید همه توان خود را برای ورود به ورزشگاه انجام می‌دهم، دولت درد مردم را نمی‌داند چون مشکل جامعه رفتن به ورزشگاه نیست بلکه آسیب‌های اجتماعی، گرانی، بیکاری، طلاق مشکلات جامعه است. آقای روحانی مشکل مردم اعتیاد و فقر و حاشیه‌نشینی و بیش از ۸ میلیون جوان بیکار است، مشکل جامعه پدر خانواده‌ای است که به عنوان کارگر سر میدان می‌رود ولی سرکار نمی‌رود و نان خالی به دست نیاورده و بی‌پول و خجالت‌زده به خانه می‌رود، مشکل جامعه حضور بانوان در ورزشگاه نیست.

ذوالنور با اشاره به مشکلات شدید جامعه و بیکاری جوانان عنوان کرد: چرا دولت برای رفع بیکاری اقدامی انجام نمی‌دهد؟ جوان فوق‌لیسانس به من می‌گوید حاضر است به‌عنوان نظافت‌چی با حقوق ۵۰۰ هزار تومانی مشغول به‌کار شود ولی کاری نیست. رئیس جمهور باید نسبت به رفع مشکلات جامعه اهتمام داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • CA ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
    2 1
    هر دو
    • ترنم IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
      2 2
      اره خانوما برن ورزشگاه با اون وضعیتی که اوندفعه رفتن واتفاقاتی که ..... ما نونم نداشتیم بخوریم مهم نیست.اگه زنا برن ورزشگاه دیگه امریکا هم کلا تحریمها را برمیداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس