کد خبر 931043
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
image-20190123111954-1.jpeg

شرکت صنایع شیر ایران - پگاه، ۵ نشان زرین و سیمین صنعت سبز را در حوزه لبنیات و دامپروری از آن خود کرد.

کسب نخستین مدال صنعت سبز در دامداری های کشور برای شرکت کشت و صنعت و دامپروری فارس، تنها تندیس زرین برگزیده سبز در حوزه لبنی برای شرکت پگاه فارس، تندیس سیمین برای پگاه خراسان، آذربایجان غربی و پگاه اصفهان از افتخارات کسب شده پگاه در بیستمین همایش ملی صنعت و خدمات سبز است.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در بیست همایش ملی صنعت و خدمات سبز که به منظور تشویق واحدهای صنعتی خدماتی برای فراهم آوری بستر مناسب فعالیت های سازگار محیط زیستی هر ساله برگزار می شود، از ۱۳ واحد صنعتی و ۳ واحد خدماتی سبز در سالن همایش‌های بین‌المللی سازمان حفاظت محیط زیست تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم، شرکت های زیر مجموعه شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) با کسب پنج عنوان، خود را به عنوان سرآمدان رعایت ضوابط زیست محیطی در تولید و ارائه خدمات معرفی کردند. بر این اساس، شرکت کشت و صنعت و دامپروری فارس موفق به کسب نخستین مدال صنعت سبز در دامپروری های کشور، شرکت پگاه فارس موفق به کسب تندیس زرین، شرکت پگاه خراسان، اصفهان و آذربایجان غربی هم موفق به کسب تندییس سیمین شدند.

۲۵۳ واحد صنعتی و خدماتی در این بیستمین همایش ملی صنعت وخدمات به صورت خود اظهاری میزان رعایت ضوابط زیست محیطی در تولید و خدمات را به ارزیابی گذاشتند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس