کد خبر 930480
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰

آسانسورچی اولین اپلیکیشن ارائه خدمات آسانسور به صورت آنلاین است. شرکت آسانسور و پله برقی الوند با سال ها تجربه در زمینه فروش، نصب، تعمیر آسانسور در ایران فعالیت مستمر داشته و با به کار گیری مهندسین مجرب و کار آموزده به فعالیت خود ادامه داده است. طی یکسال گذشته این شرکت اقدام به طراحی سایت و اپلیکیشن آسانسورچی نموده است تا بتواند خدمات خود را به صورت آنلاین به همشریان تهرانی ارائه نماید.

طی یکسال گذشته شرکت موفق شده کلیه باگ های سیستم را رفع نماید و اپلیکیشن آسانسورچی را برای ارائه خدمات بهتر در کلیه مارکت های معتبر در دو نسخه اندروید و ios منتشر نماید.

همشریان تهرانی می توانند با استفاده از اپلیکیشن آسانسوچی به راحتی درخواست خدمات خود را ثبت نمایند تا در سریعترین زمان ممکن یک سرویسکار آسانسور متخصص برای آنها اختصاص داده شود و نسبت به رفع ایراد آسانسور اقدام نماید. اپلیکیشن آسانسورچی موقعیت محور می باشد. یعنی هنگامی که شما ثبت درخواست می کنید اطلاعات دقیق محل شما توسط جی چی اس به سرویس کار ارسال می شود تا مشکلات ناشی از پیدا نکردن آدرس به حداقل برسد.

در طراحی اپلیکیشن آسانسورچی اصل سادگی رعایت شده است تا کاربر برای درخواست سرویس آسانسور بدون مشکل اقدام نماید. در اپلیکیشن آسانسورچی کاربر می تواند موارد تعمیر آسانسور را با جزئیات مشخص کند و یا می تواند از موارد پیشفرض برای سرویس کامل آسانسور استفاده نماید.

بعد از نصب اپلیکیشن آسانسورچی شماره تلفن خود را وارد نمایید تا فرآیند ثبت نام تکمیل گردد. پس از این مرحله در صفحه اصلی می توان گزینه بیمه آسانسور و یا خدمات آسانسور را انتخاب نمود. در قسمت خدمات آسانسور شما می توانید گزینه های رفع ایراد آسانسور، سرویس آسانسور و یا هردو را انتخاب نمود.

در صفحات بعدی می توان تعداد آسانسور و سایر اطلاعات مرتبط را انتخاب نمود تا سرویسکاری بر اساس نیاز شما برای سرویس آسانسور اختصاص داده شود. شرکت آسانسور و پله برقی علاوه بر خدمات تعمیر آسانسور فعالیت های مرتبط با فروش و نصب آسانسور را نیز پوشش می دهد. شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن آسانسورچی و یا از طریق شماره تلفن های ۸۸۷۷۶۳۰۸ - ۸۸۲۰۲۸۶۵ تماس بگیرید. همچنین برای مشاوره رایگان می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۳۱۱۳۹۱۲ تماس حاصل نمایید.

این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس