کد خبر 930098
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
یونس محمود

کاپیتان سابق تیم ملی عراق گفت: توپی که به دست هافبک ما برخورد کرد هند پنالتی بود و شانس آوردیم داور صحنه را خوب تشخیص نداد و پنالتی نگرفت.

به گزارش مشرق، یونس محمود، کاپیتان نام‌آشنا و سابق تیم ملی عراق که با این تیم سابقه قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را هم در کارنامه‌اش دارد در گفت‌وگویی کوتاه پیرامون رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و بازی عراق مقابل ایران صحبت‌های جالبی را مطرح کرد. این گفتگو را بخوانید.

 

* به نظر شما بازی ایران و عراق چطور بود؟
اگر منطقی باشیم ایران برنده بازی با عراق بود. ما با وجود اینکه مساوی کردیم نفعی از این مسابقه نبردیم.
 

* چطور؟
ببینید ایران بازی منطقی‌ای ارائه کرد. چرا باید ایرانی‌ها خودشان را به آب و آتش می‌زدند؟ تیم ایران صدرنشین بود و با یک مساوی هم آن موقعیت را حفظ می‌کرد و تیم اول بالا می‌رفت، پس طبیعی بود که فشار زیادی به خودش نیاورد و منطقی باشد و اگر هم لازم شد عقب بکشد؛ لذا این عراق بود که باید بهتر بازی می‌کرد و برای کسب پیروزی خودش را به زحمت می‌انداخت و بازی را می‌برد، اما آیا شما در سبک بازی عراق این چیز‌ها را دیدید؟ به نظرم عراق به جای ایران بازی احتیاطی انجام داد و بازنده این جدال ما بودیم.
 

بیشتر بخوانید:

خطر بیخ گوش تیم ملی فوتبال ایران

* اما به هر حال عراق هم به مرحله بعدی صعود کرد.
ما با کدام تیم‌ها باید بازی کنیم و ایران با کدام تیم‌ها؟ شما شاید عمان و برنده بازی چین - تایلند را راحت‌تر ببرید، اما عراق چه؟ باید با قطر بازی کنیم و اگر ببریم تیم سخت‌تری را مقابل خودمان می‌بینیم. باید قبول کرد که مسیری که ایران می‌رود راحت‌تر از مسیر عراق است و وضعیت شما خیلی بهتر خواهد بود.
 

* در بازی با ایران داور باید یک پنالتی به ضرر شما می‌گرفت، اما ایرماتوف اشتباه کرد.
بله، من برای گفتن حقیقت از هیچ‌کس نمی‌ترسم. بحث احساسی و تعصب نیست. بحث فوتبالی و فنی است. من به عنوان یک فوتبالیست که تجربیاتی دارم می‌گویم توپی که به دست هافبک ما برخورد کرد هند پنالتی بود و شانس آوردیم داور صحنه را خوب تشخیص نداد و پنالتی نگرفت.
 

* شما گویا به خاطر همین عقیده خود در فضای مجازی مورد هجوم فوتبال‌دوستان عراقی هم قرار گرفته‌اید؟
بله، ولی همان‌طور که گفتم باید حقیقت را گفت ولو اینکه تلخ باشد. ایران مقابل عراق یک پنالتی طلبکار شد.
 

* و احتمال قهرمانی کدام تیم‌ها در جام ملت‌ها بیشتر است؟
فوتبال را نمی‌شود پیش‌بینی کرد، ولی من دوست دارم عراق هم به نیمه‌نهایی برسد و آرزویم تکرار قهرمانی در آسیاست، ولی ایران قطعاً نامزد اصلی حضور در فینال است و ژاپن و کره هم به همراه قطر شانس زیادی برای فینالیست شدن دارند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
    37 6
    این یعنی کارشناس. خوب در حرفهاش دقت کنید نه دروغ و نه فریب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس