وزارت خارجه سوریه

وزارت خارجه سوریه به جدیدترین جنایت ائتلاف آمریکایی در دیرالزور که به کشته شدن شماری دیگر از غیرنظامیان از جمله کودکان و زنان انجامید، واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق به نقل از سانا، وزارت خارجه سوریه با ارسال دو نامه به دبیر کل سازمان ملل و رئیس دوره‌ای شورای امنیت به جنایت جدید ائتلاف تحت سرکردگی آمریکا در دیرالزور که به کشته شدن ۲۰ غیرنظامی که شماری از آنها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند، واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید:

پنجه ببر در لانه تروریست‌ها

وزارت خارجه سوریه ضمن محکوم کردن این حمله اعلام کرد: جنایت جدید در ادامه جنایات روزانه و برنامه ریزی شده از سوی ائتلاف بین المللی علیه ملت سوریه و نقض آشکار حاکمیت سوریه و تمامیت ارضی آن به بهانه‌های نخ نما و رسوا شده است.

در این نامه‌های وزارت خارجه سوریه آمده است: سوریه از شورای امنیت می‌خواهد که به مسئولیت خود در حفظ صلح و امنیت بین المللی عمل کند و اقدام فوری برای توقف سلسله جنایات جنگی و ضد بشری که کشورهای عضو این ائتلاف علیه غیرنظامیان سوری و زیرساختهای سوریه مرتکب می‌شوند، به عمل آورد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
    1 0
    خوب چرا اسد از مقاومت مردمی در شرق سوریه حمایت نمی کند و چرا اجازه می دهد آمریکایی ها زنده از سوریه خارج شوند چرا همه را نمی کشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس