ژاپن و ازبکستان

روز پایانی مسابقات گروه F جام ملت‌های آسیا با صدرنشینی ژاپن و صعود عمان به مرحله بعدی مسابقات به پایان رسید.

به گزارش مشرق، در آخرین روز از مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ دو دیدار از گروه F به طور همزمان از ساعت ۱۷ امروز (پنجشنبه - به وقت تهران) برگزار شد که نتایج این دو دیدار به شرح زیر است:

* ژاپن ۲ - ازبکستان یک
در این بازی ابتدا شاه مرادوف در دقیقه ۴۰ برای ازبکستان گلزنی کرد و در ادامه یوشینوری موتو در دقیقه ۴۳ و تسوکاسا شیوتانی در دقیقه ۵۸ بازی گل‌های ژاپن را به ثمر رساندند تا به این ترتیب چشم‌بادامی‌ها با جبران تک گل خورده به بازی برگشته و پیروز از میدان خارج شوند.

درهمین رابطه ببینید:

فیلم / جام ملت‌های آسیا؛ ژاپن ۲-۱ ازبکستان

* عمان ۳ - ترکمنستان یک
در این بازی ابتدا احمد کانو در دقیقه ۲۰ برای عمان گلزنی کرد اما ۲۱ دقیقه بعد آنادوردیف بازی را به تساوی کشاند. در ادامه نیز و در حالی که ۶ دقیقه به پایان مسابقه مانده بود، محسن القصانی گل دوم عمان را به ثمر رساند. آخرین گل مسابقه نیز در دقیقه ۹۳ توسط محمد المسلمی زده شد.

در پایان و در جدول رده‌بندی گروه F ژاپن با ۹ امتیاز به عنوان تیم صدرنشین صعود کرد، ازبکستان با شش امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و به همراه ژاپن به دور بعدی راه یافت. عمان نیز با کسب سه امتیاز در رتبه سوم این گروه قرار گرفت و به عنوان یکی از تیم‌های برتر سوم گروه‌های شش‌گانه به جمع ۱۶ تیم برتر جام ملت‌های آسیا صعود کرد. ترکمنستان نیز بدون امتیاز به کار خود در این مسابقات خاتمه داد.

اگر لبنان نتواند با اختلاف ۴ گل کره شمالی را شکست دهد، عمان حریف ایران در مرحله یک هشتم نهایی خواهد بود. ژاپن هم با صدرنشینی در سمت جدول ایران در نمودار حذفی قرار گرفت و اگر دو تیم به نمیه نهایی برسند مقابل هم قرار خواهند گرفت.

ازبکستان هم در یک هشتم نهایی به مصاف استرالیا باید برود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس