کد خبر 929235
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴
حوادث نمایه

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در حادثه واژگونی سرویس مدرسه در کرمان یک دانش‌آموز کشته و ۵ دانش‌آموز دیگر به همراه راننده خودرو مصدوم شدند.

به گزارش مشرق، محمدحسین مصدق با اشاره به واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در محور اختیارآباد کرمان اظهار داشت: این خودرو که سرویس دانش‌آموزان پسرانه دوره اول دبیرستان بوده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه که ظهر امروز اتفاق افتاده است یک دانش‌آموز کشته و ۵ دانش آموز دیگر به همراه راننده خودرو مصدوم شدند گفت: ۲ دستگاه آمبولانس بلافاصله به محل اعزام شد اما یکی از دانش‌آموزان در دم فوت کرده بود.

بیشتر بخوانید:

فرجام تلخ سرویس مدرسه بی‌احتیاط+عکس

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان افزود: پنج نفر از دانش‌آموزان با میانگین سنی ۱۳ تا ۱۵ سال و راننده سرویس مدرسه پس از اقدامات اولیه درمانی به مرکز آموزشی و درمانی شهید باهنر کرمان اعزام شدند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    0 0
    اقداماتی شده برای نابودی دانش اموزان حالا از دبستان گرفته تا دانشگاه به هر دلیلی آتش سوزی یا خرابی دیوار یا تجاوز یا واژگونی اتوبوس به دره اینم اتوبوس اسقاطی یاتصادف سرویس ها یا گم شدن دانشجو دارنند چیکار میکنند چه گروهی هستند الله واعلم
  • ایرانی AE ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    0 0
    دانش آموز مرحوم سید امیر حسام عامری از دوستان هیأتی و بسیجی و نمازجمعه شهر اختیار آباد بود. روحش شاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس