کد خبر 928765
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
مورینیو

باشگاه منچستریونایتد به سرمربی پرتغالی اجازه نداده است درباره جدایی‌اش از این تیم صحبتی کند.

به گزارش مشرق، سایت اسپورت کاتالونیا نوشت: یکی از ویژگی‌های ژوزه مورینیو این است که جلوی زبان خودش را نمی‌گیرد. سرمربی پرتغالی با وجود اینکه اکنون در شبکه بین اسپورت به عنوان مفسر جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ حضور دارد درباره جدایی‌اش از منچستریونایتد و دلیل اخراجش از این باشگاه صحبت نکرده است. این سکوت همه را متعجب کرده بود تا اینکه ساعاتی پیش علت آن مشخص شد.

بیشتر بخوانید:

واکنش جالب مورینیو به بازگشت به اینتر

سرمربی پرتغالی با توجه به قراردادی که با منچستریونایتد بسته است نباید صحبتی کند. اگر این اتفاق رخ دهد مورینیو ۱۵ میلیون یورو باید به یونایتد بپردازد. به همین خاطر رقمی که برای هر بازی دریافت می‌کند کاهش یافته و به ۶۰ هزار پوند در هر بازی می‌رسد. از طرفی وکلای مورینیو با دقت تفاسیر سرمربی پرتغالی را گوش می‌دهند.

تاکنون تنها اظهارات سرمربی سابق یونایتد با نشریه پرتغالی کوریه دا مانیا بوده است. مورینیو تنها درباره موفقیت‌هایش با باشگاه انگلیسی صحبت کرد و درباره جدایی‌اش حرفی نزد. او گفت: من سرمربی خیلی جوانی هستم. مدتی از حضورم در این عرصه گذشته اما ۷۵ ساله نیستم و تنها ۵۵ سال دارم. دو سال پیش یک عنوان در رقابت‌های اروپایی به دست آوردم و نه ۲۰ سال پیش. دو سال پیش در انگلیس جام قهرمانی را بالای سر بردم و نه ۲۰ سال پیش. شش ماه قبل نایب قهرمان لیگ برتر شدم و نه شش سال پیش. چند ماه پیش به فینال اف. ای کاپ رسیدم و نه چند سال قبل. درانگیزه من خللی وارد نشده و همچنان در سطح بالا قرار دارم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس