کد خبر 928472
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
خبر خوش برای متقاضیان مسکن مهر/امضای هزار میلیارد تومان قرارداد آماده‌سازی در پردیس

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اعلام این که مشارکت قرارگاه خاتم برای ساخت مترو و تامین زیرساخت های مسکن مهر در مرحله اخذ مجوزهای قانونی قرار دارد، گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۱۰۰۰ میلیارد تومانقرارداد پروژه آماده سازی و مراکز محله امضا می شود.

به گزارش مشرق، مهدی هدایت در نمایشگاه بین المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری اظهار کرد: در پردیس بر اساس تاکید معاون وزیر تکمیل پروژه های مسکن مهر جزو اولویت های ماست. با توجه به تبصره های پیش بینی شده در لایحه بودجه ۹۸ مطمئن هستیم، سال آینده برای مسکن مهر سال خوبی خواهد بود.

وی تصریح کرد: در بحث مترو پیگیری ها در حال انجام است که آغاز شود. ضمن اینکه بحث خدمات مسکن مهر، مراکز محله نیز در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

دستور وزیر راه برای حل مشکل تسهیلات «مسکن مهر»

وی با بیان اینکه همزمان با ۱,۰۰۰ میلیارد تومان پروژه آماده سازی و مراکز محله امضا می شود، افزود: تامین کسری واحدهای مسکن مهر را در پردیس داریم که با مساعدت بانک مسکن در حال پیگیری این موضوع هستیم. بخش زیادی از این کسری ها برطرف می شود تا بتوانیم مطالبه به حق متقاضیان را سال آینده عملیاتی کنیم که تحویل آنها در سال آینده محقق نمی شود چون ساخت و ساز از اواخر امسال آغاز خواهد می شود.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با تاکید بر اینکه هدف ما استفاده از ظرفیت های داخلی برای تکمیل مسکن مهر است، اظهار کرد: از تمام ظرفیت های موجود برای تکمیل این پروژه ها استفاده می کنیم.

هدایت با اشاره به برخورد جدی با پیمانکاران گفت: دادستان پردیس وارد این موضوع شده و هشت سازنده را احضار کرد که از این تعداد ۵ پیمانکار کار خود را مجدداً آغاز کرده اند و طی روزهای آینده نیز سه سازنده را جایگزین سازنده های باقیمانده می کنیم.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه زمانی قرارگاه خاتم فعالیت خود را برای تامین زیرساخت ها و مترو آغاز می کند، اظهار کرد: در بحث مشارکت در موضوع ساخت مترو و بخش هایی از زیرساخت های مورد نیاز پروژه های مسکن مهر از ظرفیت های قرارگاه خاتم الانبیاء استفاده خواهیم که این همکاری در مرحله اخذ مجوزهای لازم قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس