کد خبر 928436
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷
تصمیم گیری برای اضافه شدن ۵ طبقه به ساختمان جدید پلاسکو

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:برای اضافه شدن ۵ طبقه به ساختمان جدید پلاسکو در جلسه امروز شورایعالی معماری و شهرسازی تصمیم گیری شد.

به گزارش مشرق، محمدسعید ایزدی در حاشیه نمایشگاه مسکن، شهرسازی و بازآفرینی با اشاره به تجدیدنظر طرح جامع تهران، بیان کرد: به دنبال این هستیم تا برای طرح تفصیلی طرح‌های موضوعی و موضعی را مرحله به مرحله بررسی کنیم.

وی از احیای نهاد مطالعات طرح جامع تهران خبر داد و با بیان اینکه این نهاد بین وزارت راه و شهرسازی و شهرداری تهران به عنوان بازوی تخصصی این دو مجموعه عمل می‌کند، افزود: برای طرح تفصیلی تهران طرح‌های موضعی و موضوعی مرحله به مرحله مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

وی با بیان اینکه برای طرح تفصیلی تهران فضای خوبی بین وزارت راه و شهرداری به وجود آمده است، تصریح کرد: با توجه به تغییر شهردار تهران که اصرار شدیدی انضباط شهری دارد امیدواریم زمینه اجرای این برنامه‌ها فراهم شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه برنامه‌ای برای افزایش پهنه شهر پردیس مطرح نیست به طرح ویژه منطقه ۲۲ تهران اشاره کرد و گفت: حذف پارکینگ در جلسه امروز مورد بررسی قرار می‌گیرد، منطقه ۲۲ سال هاست طرحش بلاتکلیف مانده و موضوع اختلاف در این منطقه مرتبط با جمعیت پذیری آن منطقه است.

ایزدی همچنین درباره ساختمان جدید پلاسکو، اظهار کرد: امروز در بیستمین جلسه شورایعالی شهرسازی و معماری در خصوص ساختمان پلاسکو تصمیم گیری خواهد شد و درباره اضافه شدن ۵ طبقه تجاری و پارکینگ به این ساختمان تصمیم گیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در رابطه با انطباق طرح با ضوابط طرح تفصیلی در حال بررسی و مطالعه هستیم، خاطر نشان کرد: تاکنون طرح ارائه شده مغایرتی با مصوبات شورایعالی معماری و شهرسازی وجود ندارد. ضمن اینکه مشکلی برای صدور مجوز ساخت برای این ساختمان وجود ندارد و هماهنگی‌های لازم در این رابطه انجام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
    1 0
    باز طمع گریبان گرفت .برای همون ۱۷ طبقه هم امکانات اتش نشانی نداشتن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس