کد خبر 927951
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷
تلاش خصوصی‎سازی برای بازگرداندن آلومینیوم المهدی به خریدار سابق؟

نماینده مردم بندرعباس در مجلس از تلاش سازمان خصوصی سازی برای بازگشت مجتمع آلومینیوم المهدی به خریدار قبلی خبر داد.

به گزارش مشرق، احمد مرادی با اشاره به فسخ واگذاری آلومینیوم المهدی و هرمزال، گفت: سازمان خصوصی‌سازی تلاش می‌کند بار دیگر خریدار قبلی آلومینیوم المهدی و هرمزال به مجتمع بازگردد.

نماینده مردم بندر عباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس افزود: اگر بار دیگر این خریدار به مجتمع آلومینیوم المهدی و هرمزال بازگردد اشتباهی بزرگ تکرار می شود که از دستگاه‌های نظارتی و امنیتی تقاضا می‌شود مانع چنین کاری شوند.

بیشتر بخوانید:

وی با بیان اینکه نامه‌ای به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس ارسال شده تا مانع این واگذاری شوند، ادامه داد: فردا تیمی از کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به بندرعباس سفر می‌کنند تا مشکلات و موضوعات آلومینیوم المهدی و همچنین واگذاری مجدد مجتمع به خریدار قبلی را بررسی و پیگیری کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر اینکه آلومینیوم المهدی در حال حاضر وضعیت خوبی از لحاظ مواد اولیه ندارد، افزود: هم اکنون مپنا، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) می‌توانند مجموعه آلومینیوم المهدی را مدیریت کنند و با واگذاری بخشی از سهام به کارگران اوضاع را آرام کنند.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی که در آستانه سال جدید قرار داریم، کارگران آلومینیوم المهدی و هرمزال به امنیت شغلی و حقوقی نیاز دارند، بنابراین باید حمایت همه جانبه از کارگران از سوی تمامی نهادها صورت گیرد.

نماینده مردم بندر عباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس با بیان اینکه خریدار قبلی آلومینیوم المهدی اهلیت لازم را نداشته است، تصریح کرد: نمایندگان از سازمان‌های نظارتی پیگیری می‌کنند که آلومینیوم المهدی و هرمزال به دست خریدار قبلی نیفتد.

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس