نادر طالب‌زاده نمایه

نادر طالب زاده در پاسخ به سوالی در خصوص تحولات یمن ضمن تمجید از مقاومت قهرمانانه ملت یمن در برابر تجاوز همه جانبه محور سعودی از عدم توجه دولت به لزوم حمایت از این ملت مظلوم یمن انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، نادر طالب زاده از نحوه رویکرد دولت به تحولات یمن انتقاد کرد.

نادر طالب زاده در پاسخ به سوالی در خصوص تحولات یمن ضمن تمجید از مقاومت قهرمانانه ملت یمن در برابر تجاوز همه جانبه محور سعودی از عدم توجه دولت به لزوم حمایت از این ملت مظلوم یمن انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید:

وی در جریان این گفتگو تاکید کرد: متاسفانه دولت به یمن توجهی ندارد و تحولات این کشور در رادار آن قرار ندارد. شما چند بار شنیده اید که وزیر خارجه ما در باره یمن صحبت کند؟ بشمارید چند ثانیه ایشان صحبت کرده است؟ بشمارید چند ثانیه رئیس جمهور ما درباره یمن صحبت کرده است؟ این در حالیست که ما وظیفه داریم و تکلیف داریم که به یمن کمک کنیم. به ویژه در شرایطی که چند میلیون نفر در این کشور در معرض خطر قحطی قرار دارند و وظیفه ما به عنوان کشور بزرگ اسلامی ایجاب می کند که به آنها کمک کنیم.

وی در ادامه گفت: در مقابل نگاه کنید مقامات آمریکایی‌ها چند ساعت و چند روز درباره تحولات یمن صحبت کرده‌اند؟ ظرف سه ماه گذشته رصد کنید چند هیئت آمریکایی به یمن رفته است تا یک اقدامی را در راستای اهداف شان انجام دهند؟ چند خبر ویژه آمریکایی ها درباره گرسنگی در یمن کار کرده‌اند؟ چند فعال آمریکایی که در صحنه رسانه‌های رسمی حضور ندارند اما به طور جدی در شبکه های مجازی فعال هستند درباره یمن سخن گفته اند؟ آنهایی که حتی مسلمان هم نیستند و بیایید مقایسه کنید اقدامات جمهوری اسلامی ایران و اقدامات آمریکا در خصوص یمن را… اگر این مقایسه صورت گیرد من تاکید می‌کنم که یک فاجعه برای شما نمایان می شود و این مسئله مشخص را می‌کند که اصلاً مسئله یمن در رادار دولت ما نیست.

طالب زاده تاکید کرد: بعد از آن بروید و به دنبال اینکه یمن در اخبار آخرالزمانی چه جایگاهی دارد؟ در زمانی که به مسئله ظهور می رسیم چه اتفاقاتی رخ می دهد که به یکباره نام یمن مطرح می شود؟ در جایگاه دوم ببینید که چه سخنانی از سوی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و رهبر دوم جهان اسلام درباره تحولات یمن مطرح شده است؟ در اینجاست که انفعال ما دیده می شود که ما کجای کاریم وبه آنها چه می گویند. این مشکل بزرگ از کم توجهی مسئولان ماست و اگر فعالان ما و بسیجی های ما صحبتی نداشته باشند هیچکس در این موارد صحبتی نمی کند.

منبع: خبرگزاری قدس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
    7 5
    رادارت به سمت ملت مظلوم ایران بگیر نادر خان
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
    5 1
    اینا بیشتر نگران اروپا و آمریکا هستند که ازشون دلخور نش.اگه دولت دولت بود یمن این وضع را نداشت .یه قسمت مهم از گرفتاری های یمن به خاطر ایران است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس