محمد هاشمی

برادر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی با بیان اینکه باید وحدت بین جریان‌ها را حفظ کنیم و آتش تفرقه را خاموش کنیم، گفت: برخلاف نظر شیطان صفتان جمهوری اسلامی در چهلمین سال تولدش قدرتمندتر از گذشته در حرکت است.

به گزارش مشرق، محمد هاشمی‌رفسنجانی برادر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی صبح امروز (پنجشنبه، ۲۰ دی) در دومین مراسم سالگرد ارتحال آیت‌الله هاشمی در سخنانی، گفت: حفظ نظام، وحدت و عزت ملت ایران، میراث مرحوم هاشمی بود.

وی افزود: مشی هاشمی اعتدال بود و جامه تقوا بر تن جامعه دوختن بود، هاشمی، میانه‌روی و وحدت‌آفرینی را بر تفرقه و منافع ملی را بر منافع گروهی مقدم می‌دانست.

بیشتر بخوانید:

عکس / مراسم سالگرد رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی

روحانی: فرمان عملیات کربلای ۴ را هاشمی‌رفسنجانی صادر کرد / هاشمی بنیان‌گذار فناوری هسته‌ای در این کشور بود

برادر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی با بیان اینکه بایدوحدت بین جریان‌ها را حفظ‌کنیم و آتش تفرقه را خاموش کنیم، اظهار داشت: برخلاف نظر شیطان‌صفتان جمهوری اسلامی در چهلمین سال‌تولدش قدرتمندتر ازگذشته در حرکت است و ارزش‌ها و آرمان‌های مکتب اهل بیت به خاستگاه جویندگان حق و حقیقت تبدیل شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سربدار IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
    3 0
    اگر مش هاشمی اعتدال بود چرا کشور را به 500 سرمایه دار می داد تا کشور را بچزخانند معنی اعتدال این بود آیا اعتدال آیا اعتدال یعنی بریزند تو خیابان برادر خانم تون گفت زحمات خود را به بهای اندک فروخت در انتخابات خود که به زمان سالگرد حضرت امام (ره) افتاده بود در تمام مراحل سالکرد عکس تمام قد خود را زده بود نگذار دهن ما باز شود ولش
  • AE ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
    2 0
    البته با توجه به خطبه های نماز جمعه دهه ۶۰ جناب هاشمی باید گفت که مشی ابشان انقلابی گری و مواضع انقلابی بود و لی بعد از جنگ که دنیا در زیر دندانهایشان مزه کرد ،تغییر روش دادند و شدن معتدل، اون از نوعی که می خواستند کشور را از قوای نظامی و دفاعی محروم بفرمایند.
  • سید رضا IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
    2 0
    نگو اعتدال ، بگو لیبرالیسم ! بهتر شناخته میشه چهرش !!
  • چ IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
    0 0
    اعتدال از نوع یک پا اون طرف می‌گذاشت و پاش این طرف میگذاشتند و بقیه اش را خودتون میدونید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس