کد خبر 927277
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۸
ظریف نمایه - کراپ‌شده

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان می‌گوید آمریکایی‌ها برای هیچ کسی هیچ امنیتی را تامین نکردند. ظریف تأکید دارد که آمریکایی‌ها هر چه زودتر سوریه را ترک کنند، برای مردم سوریه بهتر خواهد بود.

به گزارش مشرق، محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه کنفرانس «دیالوگ رایسینا» در پاسخ به سوالی درباره خبر خروج نظامیان آمریکایی از سوریه گفت: آنها برای هیچ کسی هیچ امنیتی را تأمین نکردند. ما معتقدیم که آنها هر چه زودتر سوریه را ترک کنند، برای مردم سوریه بهتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

ظریف: به جای سلطه مردان قوی، نیازمند منطقه‌ای قوی هستیم

رویترز نیز نیز در گزارشی نوشت که ظریف در خصوص تداوم برنامه‌های فضایی ایران تأکید کرد که علیرغم اظهارات آمریکایی‌ها، تهران برنامه فضایی خود را ادامه می‌دهد. وی تصریح کرد که هیچ ممنوعیت قانونی بین‌المللی برای برنامه فضایی ایران وجود ندارد.

شب گذشته نیز محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به مواضع اخیر مشاور امنیت ملی ترامپ و وزیر خارجه ایالات متحده در قابل کشورمان، رفتار این دو را به افراد روان‌پریش شبیه‌تر دانست.

به گفته ظریف، مقامات آمریکایی همچون افراد روان‌پریشی هستند که به‌طور مداوم در حال شکست‌خوردن هستند.

وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه تأکید کرد: آمریکا در حال جایگزین کردن یک سیاست خارجی واقعی با یک ایران هراسی وسواس گونه است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
    0 0
    فضایی هسته ای برنامه بلند مدت هستند اگر پنج سال عقب بی افتی انگار بیست سال عقب افتادی بچه بازی شوخی نستیند ایند کشور بستگی دارند عوام که از هیچی سر در نمیاره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس