کد خبر 926439
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰

اجاره خودرو طباطبایی با لوگوی تشریفات خودرو طباطبایی توسط دو برادر در سال ۱۳۸۲ پا به عرصه رنت نهادند .به دلیل نو پا بودن رنت در ایران و شرایط سخت کرایه ماشین در تهران – اجاره خودرو در تهران – مشکلات فراوانی وجود داشت که ما توانستیم با پشت سر گذاشتن سختی های زیاد یک برند معتبر در میان رنت کاران ایران شویم. تنها فرق ما با بقیه همکاران مالکیت خودروها – رنت ماشین و خودرو – می باشد و دارای یک تیم تخصصی اجاره دهنده,تحویل دهنده, تحویل گیرنده به همراه تیم تخصصی تعمیرات و پشتیبانی شبانه روزی مشتری است. این امکانات باعث شده با مشتریان خاص و شرکت ها و ادارات دولتی همکاری بسیار زیادی داشته باشیم. افتخار بزرگی است که توانسته ایم با پایین ترین نرخ و بهترین خدمات و مالکیت خودروهای – اجاره ماشین و خودرو خارجی – روز دنیا مشتریان بسیار زیادی را جذب شرکت نموده و به صورت دائمی با آنها همکاری داشته باشیم.

 

 

مزیت های نسبی نسبت به سایر رقبا:

  1. خودروهای این مجموعه در مالیکت خود مجموعه بوده و بنابرین مشتری هزینه واسطه گری را پرداخت نمی نماید.
  2. بدلیل مالیکت مجموعه بر خودروهای ناوگان و در جهت حفظ منافع مجموعه و رضایتمندی مشتریان خودروها از لحاظ فنی سالم بوده و سرویس شده تحویل مشتری می گردد.
  3. به دلیل سودآوری مجموعه از محل دریافت اجاره بها این مجموعه در تعیین خسارات احتمالی بر خلاف بسیاری از شرکت های واسطه رعایت انصاف را نموده و از دریافت وجهی مازاد بر هزینه کرد و خسارت وارده به جد خودداری می نماید.
  4. تمامی اسناد و ودیعه دریافتی هنگام عقد قرارداد بر خلاف بسیاری از شرکت های واسطه بی قید و شرط به مشتری عودت داده می شود.

اجاره خودرو چیست :

اجاره ماشین و یا اینکه رنت ماشین چگونه است؟ معنی لغوی این کلمه یعنی اجاره وقتی رنت کار نوشته می شود یعنی اجاره خودرو

اجاره خودرو در ایران :

در حال حاضر تولید خودر دیگر مثل قبل نیست و همه روزه خودرو های جدید به بازار می آیند با بیشتر شدن ماشین های لوکس و مدل های متنوعی که همه روزه وارد کشور میشود همه ما میخواهیم با آنها تجربه رانندگی را داشته باشیم، ولی به خاطر هزینه بسیار بالای این خودروها کمتر کسی توان خرید این خودروهای لوکس را دارند و از طرف دیگر افرادی که خواستار استفاده از این خودروها هستند تعداد کمی میباشند، به همین خاطر کمپانی های رنت ماشین به وجود آمدند و خدمات رنت کار را به شما عزیزان ارائه میکنند. به این صورت که شما با پرداخت هزینه ای مشخص برای اجاره ماشین و در اختیار گذاشتن یک ضمانت نزد کمپانی رنت کار میتوانید خوردوی مورد علاقه تان را برای هر مدتی که خواستند اجاره کنند.
این کار برای بسیاری از کسانی که میخواستند از این خودرو ها در جشن ها و قرار های مهم خود استفاده کنند خوب شد. چرا که میتوانند مثلا برای مراسم عروسی خود از کرایه ماشین عروس در تهران استفاده کنند.
در این اواخر رنت ماشین در ایران خیلی با کیفیت تر از قبل شده و کسانی که خدمات اجاره خودرو در ایران را دریافت میکنند حتما این موضوع را تجربه کرده اند. شما عزیزان میتوانید با استفاده از اجاره خودرو با راننده از اجاره ماشین بدون چک استفاده کنید البته در صورتی که کمپانی رنت کار که از آن ماشین را اجاره کرده اید شامل این خدمات باشد.

 

 

چرا اجاره خودرو :

واقعا چرا اجاره خودرو؟ و آن هم خودرویی که اجاره روزانه آن از ۴۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون تومان میباشد.بله اجاره خودرو دلایل خاص اجاره کنندگان را دارد .بعضا مشتری های ما برای درخشیدن در لباس عروس و دامادی خودرو عروس لوکس تهیه میکنند و آن هم ارزش خرید یک خودروی ۵۰۰ ملیون تومانی برای یک شب عروسی بسیار غیر قابل هضم است.بنابراین بهترین گزینه اجاره ماشین عروس می باشد.دقیقا به اینکار رنت نمی گویند این یعنی عروس کار بودن تفسیر اینکه فقط برای اجاره ماشین عروس توانایی کار دارند و اکثرا در زمان اجاره یک نماینده از عروس کار به همراه ماشین است.همچنین اکثر این عروس کارها خودشان واسطه هستند و از رنت کاران ماشین اجاره میکنند ناگفته نماند که هستن کسانی که مالک ماشین هم باشند.بله رنت سر شاخه انواع و اقسام اجاره ها محسوب می شود. در ادامه مقاله به معرفی رنت کاران معروف ایرانی می پردازیم.

مدارک مورد نیاز اجاره خودرو 

شرایط و مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو بدون راننده اتباع ایرانی

  1. یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو
  2. کارت شناسایی معتبر
  3. گواهینامه
  4. فقط و فقط یکی از موارد ذیل:
  5.  
    1. هفت تا ده درصد ارزش خودرو به عنوان ودیعه (برای خودرو های ایرانی پانزده درصد ارزش خودرو)
    2. سند ملکی به نام متقاضی
    3. توقف خودروی شخصی متقاضی در پارکینگ عمومی و تحویل سند آن به شرکت

شرایط و مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو بدون راننده اتباع خارجی

  1. کارت شناسایی معتبر
  2. ویزا و پاسپورت متقاضی
  3. تصویر بلیط رفت و برگشت متقاضی
  4. گواهینامه
  5. هفت تا ده درصد ارزش خودرو به عنوان ودیعه (به ریال و یا سایر ارزهای خارجی) (برای خودرو های ایرانی پانزده درصد ارزش خودرو)

مرکز اجاره خودرو تهران

شرکت های دیگر رنت خودرو : اجاره خودرو تهران لاین ، اجاره خودرو کمیل ، اجاره خودرو شهاب

 

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس