کد خبر 926049
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
قیمت مرغ به زیر ۱۴ هزار تومان رسید

قیمت هرکیلوگرم مرغ که در روزهای گذشته به ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان در تهران رسیده بود امروز ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان شد، این درحالی است که وزیر جهاد کشاورزی قیمت منطقی این محصول را ۱۰ هزار تومان بر اساس هزینه های تولید جدید دانسته بود.

به گزارش مشرق، بر اساس اطلاعیه اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران، قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم استعلامی کشتارگاههای تهران (یکشنبه ۹۷/۱۰/۱۶) ۱۲۶۰۰ تومان، پخش ۱۲۸۰۰ تومان، خرده فروشی ۱۳۸۰۰ تومان، خرده فروشی مرغ شمال ۱۳۳۰۰ تومان، قیمت عمده مرغ کشتار شمال در میدان بهمن ۱۲۳۰۰ تومان، سینه با کتف ۲۴۰۰۰ تومان، سینه بدون کتف ۲۶,۰۰۰ تومان و فیله ۲۷,۰۰۰ تومان است.

بیشتر بخوانید:

بنابراین گزارش، این اتحادیه، نرخ خرید مرغ زنده در سراسر استان تهران به قیمت بالاتر از ۸۷۰۰-۸۶۰۰ تومان را ممنوع و اعلام کرده است خرید و فروش این محصول بالا تر از این نرخ با پیگرد قانونی همراه بوده و از طریق مراجع قضایی و تعزیرات برخورد قاطعانه صورت خواهد گرفت.

وزیر جهاد کشاورزی قیمت واقعی هر کیلوگرم مرغ برای مصرف‌کننده را ۱۰ هزار تومان، ستاد تنظیم بازار آن را ۹,۸۰۰ تومان به علاوه ۵ درصد تغییرات و مرغداران آن را ۱۲ هزار تومان اعلام میکنند، اما این نرخ نیزدر بازار رعایت نمیشود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • shs IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
    0 0
    مچکریم روحانی ....علی برکت الله تا1400 فقط روحانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس