23432534-2355434 (1).jpg

نیروهای مزدور سعودی حملات سنگینی را برای محاصره نیروهای یمنی در منطقه «حرض» انجام دادند اما تاکنون با شکست روبه رو شده اند.

به گزارش مشرق، تازه‌ترین خبرها از تحولات میدانی شمال غرب یمن حاکیست، یگان‌های توپخانه و موشکی مقاومت انصارالله پس از دریافت اطلاعات دقیق موفق شدند کاروان نیروهای مزدور سعودی و نظامیان سعودی را در شمال استان حجه هدف قرار دهند.

براساس اخبار به دست آمده، کاروان نیروهای مزدور سعودی و نظامیان عربستانی در غرب منطقه «حیران» هدف قرار گرفت؛ دهها تن از نیروهای سعودی و مزدوران چند ملیتی آنان در این حملات کشته و زخمی شدند.

بیشتر بخوانید:

مانور قدرت نیروهای یمنی در خاک عربستان / ضربات مهلک به نیروهای مزدور سعودی در جنوب شرق استان جیزان + نقشه میدانی و عکس

به گفته منابع میدانی، دهها خودروی نظامی و نفربر در جریان این عملیات دقیق منهدم شدند و خسارت‌های سنگین بی سابقه‌ای به نیروهای مزدور سعودی و نظامیان عربستانی در این محور وارد آمد.

از حومه شمال شرق منطقه مثلث «عاهم» در جنوب شرق منطقه «حرض» در شمال استان حجه خبر می‌رسد، حملات نیروهای مزدور سعودی با واکنش قاطع نیروهای یمنی ناکام مانده است.

حدود ۸۰ تن از نیروهای مزدور چند ملیتی سعودی در جریان درگیری‌ها در این محور کشته و زخمی شدند؛ حدود ۱۰ خودروی نظامی نیروهای مزدور سعودی توسط نیروهای یمنی هدف قرار گرفتند و منهدم شدند.

گفته شده، ۳ گروه از نیروهای مزدور سعودی در این عملیات حضور داشتند و درگیری‌ها حدود ۸ ساعت ادامه یافت اما تلاش آنان در نهایت با مقاومت نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله به نتیجه‌ای نرسید.

به گزارش مشرق، نیروهای مزدور سعودی درصدد هستند با اشغال حومه شمالی منطقه «مثلث عاهم» به جنوب کوه «حصنین» برسند تا نیروهای یمنی در منطقه راهبردی «حرض» محاصره شوند که تاکنون ناموفق بوده‌اند.

از حومه شمال شرق صحرای «میدی» خبرها حاکیست، چند گروه از تک تیراندازهای مقاومت انصارالله موفق شدند در منطقه نفوذ کنند و شماری از نیروهای مزدور سعودی که ملیت سودانی داشتند را به هلاکت برسانند.

در حال حاضر، ۱۰ درصد از مساحت استان حجه از جمله صحرای میدی و بخش وسیعی از مناطق «حیران و طوال» به اشغال نیروهای مزدور سعودی درآمد اما نیروهای یمنی بیش از ۹۰ درصد از خاک این استان از جمله مناطق «شمالی، مرکزی، جنوبی و غربی» در کنترل دارند.

به گزارش مشرق، استان حجه در شمال غرب کشور یمن واقع شده و از محور غربی با دریای سرخ، از شمال با استان جیزان عربستان و از محور جنوبی با استان الحدیده و از محور شرقی با استان عمران هم مرز است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
    3 0
    خوب باید موشکهای ضد زره را در کنار عملیات های شبانه مستمر برای نابودی و ایجاد رعب و وحشت در میان نیروهای مزدور بکار گرفت
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
    3 0
    انصارالله دیگر نباید در منطقه کوهستانی حرض کوتاه بیاید و این منطقه در حکم دهان انصارالله است و باید هر چه نیروی سودانی است هضم کند و یا به اسارت بگیرد چون این منطقه کوهستانی است
  • بهزاد IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
    0 0
    باید به انصارالله مثل بشاراسد کمک بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس