کد خبر 925450
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۹
بارش برف

معاون اجتماعی پلیس راهوار پایتخت با توجه به بارش برف و باران و لغزندگی سطح معابر از رانندگان خواست که هنگام رانندگی با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی مناسب حرکت کرده و از ترمزهای ناگهانی و سبقت بپرهیزند.

به گزارش مشرق، سرهنگ مسعود جبارزاده معاون اجتماعی پلیس راهوار پایتخت با توجه به وضعیت بارش برف و باران در معابر تهران اظهار داشت: با توجه به بارش برف و باران در سطح تهران و کاهش دما در ساعات آتی امکان یخ‌زدگی معابر به خصوص در مناطق کوهستانی و شمال شهر پایتخت از جمله سوهانک، لواسان، کن، بزرگراه ارتش و… وجود دارد.

بیشتر بخوانید

برف خیابان‌های تهران را قفل کرد

معاون اجتماعی پلیس راهوار پایتخت تصریح کرد: شهروندان باید با توجه به لغزندگی معابر با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی مناسب حرکت کرده و از سبقت و انحراف ناگهانی مسیر و ترمزهای ناگهانی بپرهیزند.

جبارزاده به شهروندان توصیه کرد که از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند و در صورت ضرورت از سالم بودن برف‌پاکن، بخاری خودرو و تهوع آن اطمینان حاصل کرده و در هنگام حرکت در مسیرهای کوهستانی و سرپیچ‌ها سرعت خود را کاهش دهند.

وی بیان داشت: در هنگام سر خوردن بهتر است خودرو را در حالت دنده سنگین نگه داشته و از خلاص کردن آن خودداری کرد؛ در صورت بروز تصادف نیز خودرو را به منتهی الیه سمت راست هدایت کرده و با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
    1 0
    باز هم شهرداری تهران غافلگیر شد! حتی گوشی موبایل من هم از اول هفته می دونست پنج شنبه قراره برف بیاد، اما شهرداری هنوز نمی دونست. البته حقمون هست چون به چنین افرادی رای دادیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس