کد خبر 925415
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
بنگر

سرمربی تیم کارون اروند خرمشهر، گفت: ملی‌پوشان پرچم‌دار کشورمان هستند و امیدوارم از جام ملت‌های آسیا دست پر به ایران برگردند.

به گزارش مشرق، هومن افاضلی درخصوص مشکلی که برای محسن بنگر در بازی روز گذشته تیم کارون اروند رخ داد، گفت: در جریان بازی دیروز بنگر و بازیکن حریف روی هوا پریدند تا به توپ ضربه بزنند اما در این لحظه ضربه آرنج بازیکن حریف به سر محسن بنگر برخورد کرد و باعث شد او با سر به زمین بخورد. همین موضوع باعث شد تا بنگر برای دقایقی هوشیاری‌اش پایین بیاید که در آموزش‌های اولیه فوتبال به این موضوع تکان مغزی می‌گویند. به همین دلیل بنگر با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد و خوشبختانه شرایط خوبی دارد اما قرار است بعد از چند روز استراحت به تمرینات کارون اروند برگردد.

بیشتر بخوانید:

سرنوشت شومِ جدایی از برانکو!

وی درباره وضعیت تیم کارون در لیگ دسته اول هم اظهار داشت: مسئولان باشگاه فصل را با ایده لیگ برتری شدن کارون آغاز کرده بوده بودند و به همین دلیل برای جذب بازیکن هزینه‌های زیادی انجام شد و این در حالی است که در زمینه زیرساخت‌ها و سخت‌افزاری کار زیادی انجام نشد. البته مدیریت باشگاه خودش یک ورزشکار ملی و قهرمان جودو بوده و الان خوشبختانه باشگاه ما در مسیر درستی قرار دارد. هرچند که اکبر میثاقیان وقتی از این تیم رفت حدود ۱۳ بازیکن را با خودش برد و تیم ما آسیب دید و حالا تلاش می‌کنیم تا این اسیب‌ها را کم کنیم و بتوانیم یارگیری مناسبی انجام دهیم.

سرمربی تیم کارون اروند درخصوص جذب بازیکنی مثل محسن بنگر هم تصریح کرد: حضور او از نظر تفکر، کیفیت و شخصیت به تیم ما کمک زیادی می‌کند و او کیفیت فنی تیم ما را بالا می‌برد اما قصد نداریم در فصل نقل و انتقالات هزینه زیادی کرده و ریخت و پاش کنیم. مهمترین موضوع ما که مسئولان باشگاه از ما خواسته‌اند این است که در ابتدا شکل بازی تیمی را تغییر دهیم و تماشاگرپسند بازی کنیم و خواسته دیگر آنها از ما این بوده که سهمیه کارون اروند را در لیگ دسته اول نگه داریم و برای فصل آینده برنامه‌ریزی وسیعی انجام دهیم.

افاضلی در پاسخ به این سوال که آیا شهر خرمشهر توانایی داشتن یک تیم لیگ برتری را دارد یا نه، گفت: چرا خرمشهر نتواند تیم داشته باشد؟ یکی از بهترین استادیوم‌های ایران در خرمشهر قرار دارد و شاهد هستیم که چند فینال جام حذفی اینجا انجام شده و با کمی تغییرات جزئی این ورزشگاه می‌تواند درجه کیفی بالایی را کسب کند. موضوع دیگر داشتن فرودگاه است که فرودگاه آبادان تا خرمشهر حدود ۵ دقیقه فاصله دارد از نظر هتل هم، هتل‌های خوبی در شهر خرمشهر هست اما به دلیل نزدیکی آبادان به خرمشهر اگر تیمی هم بخواهد می‌تواند در آبادان مستقر شود چرا که فاصله این دو شهر ۵ دقیقه و به اندازه یک پل است.

سرمربی تیم کارون اروند خرمشهر درباره بازی بعدی این تیم مقابل سرخ‌پوشان پاکدشت ادامه داد: بازی بسیار سختی درپیش خواهیم داشت. من کنار فرهاد کاظمی بازی کردم و او حتی مربی من هم بوده و به همین دلیل شناخت خیلی خوبی از او دارم. تیم سرخ‌پوشان پاکدشت بازیکنان خوبی هم دارد و این روزها در ترکیه اردو هم برگزار کردند و مطمئن هستیم که بازی سختی در انتظار ما است اما امیدوارم شرایط باشگاه ما هم بهتر شود و یک بازی پایاپای با این تیم انجام دهیم.

افاضلی درمورد حضور تیم ملی در جام ملت‌های آسیا هم گفت: درباره تیم ملی دو بحث دارم اول اینکه برای جوانان کشورم در این مسابقات آرزوی موفقیت می‌کنم چون آنها پرچم ایران در دستشان است و امیدوارم دست پر به کشور برگردند اما درباره مسائل دیگر باید بگویم آن روزهایی که کسی درباره تیم ملی صحبت نمی‌کرد من حرف‌هایی را زدم که هنوز هم سر حرفم هستم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
    0 0
    چوب خدا
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
    0 0
    این فرد به خاطر کم فروشی در مقابل تیم سابق خود عاقبتی بد در انتظارشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس