کد خبر 910601
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳
برانکو

از زمان آمدن برانکو به پرسپولیس ستارگان زیادی از این تیم بنابر دلایل مختلف جدا شدند و عاقبت چندان خوبی هم نداشتند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته با شکست مقابل تیم کاشیما آنتلرز ژاپن در مجموع دو بازی رفت و برگشت نتوانست عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را از آن خود کند و به این ترتیب در ورزشگاه آزادی نایب قهرمان آسیا شد.

یکی از مسائلی که از زمان آمدن برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس گریبان این تیم را گرفت جدایی ستاره‌ها از این تیم بود تا جایی که سرخپوشان در فینال آسیا تنها ده بازیکن از نفرات اصلی خود در اختیار داشته باشند.

به همین دلیل قصد داریم سرنوشت ستارگانی که از پرسپولیس جدا شدند و دست برانکو را خالی کردند بررسی کنیم:

پیام صادقیان: صادقیان بعد از جدایی از پرسپولیس مقطعی را در لیگ برتر ایران گذراند و بعد از آن راهی فوتبال ترکیه شد. البته این بازیکن نتوانست در ترکیه به موفقیت چندانی برسد و حالا هم که در یک سطح پاپین‌تر از سوپر لیگ ترکیه مشغول بازی است و به نوعی تقریبا دیگر کسی از او خبری ندارد و او پیگیری نمی‌کند. البته این بازیکن به شدت دنبال بازگشت به پرسپولیس است، ولی دیگر برانکو او را نمی‌خواهد.

فرناندو گابریل: این بازیکن برزیلی که در پرسپولیس عملکرد خوبی داشت پس از جدایی از این تیم نتوانست عملکرد سابق خود را داشته باشد و سرنوشت فعلی این بازیکن تقریبا مشخص نیست. البته فقط یکی، دو بار اسم این بازیکن پس از رفتن مطرح شد که آن هم برای شکایت‌هایی بود که از پرسپولیس کرده بود.

مهدی طارمی: بدون شک یکی از کسانی که نقش بسیار موثری در وضعیت این روزهای پرسپولیس دارد مهدی طارمی است. بازیکنی که با حرکتی غیرحرفه‌ای و غفلت مدیران وقت باعث محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات و باعث شد تا دست برانکو برای فینال خالی خالی باشد. طارمی در حال حاضر در ترکیب الغرافه عملکرد قابل قبولی داشته، ولی درخشش در لیگ ستارگان قطر برای بازیکنی مثل او تاثیری در آینده‌اش ندارد، چون هرکاری کند باز هم دیده نخواهد شد.

رامین رضاییان: در جریانات و اتفاقاتی که برای پرسپولیس و محرومیت آنها رخ داد رضاییان نقش موثری داشت. این بازیکن پس از پیوستن به تیم اوستنده بلژیک و نمایش نه‌چندان خوبش در این تیم در نهایت چند ماهی بدون تیم بود و ۲، ۳ روز پیش در نهایت به تیم الشحانیه در لیگ ستارگان قطر پیوست.

صادق محرمی: این بازیکن جوان که توانست یک فصل خوب را در تیم پرسپولیس بگذراند در نقل و انتقالات تابستانی و در حالی که می‌دانست تیم محروم است به قول معروف با بی‌معرفی راهی تیم دیناموزاگرب کرواسی شد و در حال حاضر فقط گاهی اوقات برای تیمش به میدان می‌رود تا او هم عاقبت چندان خوبی پس از جدایی از پرسپولیس نداشته باشد.

فرشاد احمدزاده: این بازیکن برخلاف چیزی که پیش از رفتنش از پرسپولیس درباره نام تیم‌های خواهان او مطرح بود در نهایت راهی تیم اسلاسک وروتسلاو در لیگ لهستان شد و این در حالی است که این مهاجم حتی در این تیم هم در برخی مواقع بازی می‌کند و سابقه سکونشینی در لهستان را هم دارد!

وحید امیری: یکی از بزرگترین ضربات را به تیم برانکو بدون شک وحید امیری زد. این بازیکن در حالی که اصلا بحث جدایی‌اش از پرسپولیس مطرح نبود در نهایت راهی تیم ترابزون اسپور ترکیه شد و او هم دست برانکو را در حالی که کسی توقع جدایی نداشت خالی‌تر از قبل کرد. امیری این روزها به دلیل عملکرد ضعیفش به شدت تحت فشار بوده و به نیمکت‌نشین تیم ترکیه‌ای تبدیل شده است.

محسن مسلمان: این بازیکن که امسال راهی تیم ذوب‌آهن شده زمانی که در پرسپولیس بازی می‌کرد حواشی زیادی برای تیمش ایجاد کرده بود و در آخر هم به همین دلیل از پرسپولیس رفت. حواشی مسلمان که در ذوب‌آهن هم ادامه داشته چند روزی گریبان او را در تیم جدیدش هم گرفته بود، ولی با برگزاری چند جلسه مشکلاتش حل و به ترکیب برگشت.

البته بماند که کمی قدیمی‌ترها مثل محسن بنگر، رضا نورمحمدی و محمد نوری هم عاقبت چندانی پس از جدایی از پرسپولیس نداشتند. حداقل توقع هواداران پرسپولیس از این بازیکنان این بود که آنها تا پایان محرومیت در تیم‌شان بمانند و بعد جدا شوند که این کار از سوی آنها انجام نشد. البته به نظر می‌رسد از بازیکنانی که در حال جدایی بودند فقط بیرانوند این کار را انجام داده و احتمالا در نیم‌فصل جدا خواهد شد.

همه این بازیکنان نامبرده بدون شک در سرنوشت پرسپولیس تاثیر داشتند و فقط کافی است تصور کنید همه این بازیکنان علاوه بر سروش رفیعی، مهدی ترابی و ... چه تیم قدرتمندی برای پرسپولیس تشکیل می‌دادند.‌ ای کاش بازیکنان امروز از بازیکنان دیروز کمی یاد گرفته معرفت و وفاداری را سرلوحه کار خود قرار می‌دادند نه اینکه حاضر باشند به هر قیمیتی در تیم‌های دیگر بازی کرده و فقط لژیونر باشند!

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس