سردار آزمون

سایت «فاکس اسپورتس آسیا» از سردار آزمون به عنوان یکی از مهاجمان ترسناک مسابقات جام ملت‌های آسیا یاد کرد.

به گزارش مشرق، گابریل تان سردبیر سایت «فاکس اسپورتس آسیا» در گزارشی به معرفی ۶ مهاجمی پرداخت که باید بازی‌های آنها در هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ را دید، مسابقاتی که از روز شنبه ۵ ژانویه (۱۵ دی) با حضور ۲۴ تیم و به میزبانی اماراتی‌ها آغاز خواهد شد. یکی از مهاجمان مدنظر این گزارش سردار آزمون، مهاجم گلزن تیم ملی فوتبال کشورمان است.

در این گزارش آمده است: «سردار آزمون وقتی پس از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در سن ۲۳ سالگی از بازی‌های رده ملی اعلام بازنشستگی کرد، فوتبال ایران را در شوک فرو برد، اگرچه او با منصرف شدن از تصمیمش برای بازنشستگی‌اش، دوباره لبخند را به لبان هواداران تیم ملی نشاند.

بیشتر بخوانید:

بیرانوند جزو ۵ ستاره جام ملت‌های آسیا

آزمون در رده باشگاهی، شاید آمار پرباری نداشته باشد، اما با بازیِ در خدمت تیم و کمک در کارهای دفاعی، او به غیر از گلزنی، کارهای زیادی برای تیمش انجام می‌دهد. وقتی هم سردار آزمون پیراهن تیم ملی را در مسابقات جام ملت‌های آسیا به تن کند، با ۲۴ گل‌زده در ۴۱ بازی ملی، قطعاً یکی از مهاجمان ترسناک این مسابقات خواهد بود».

هیونگ‌مین سون از کره جنوبی، فیل یانگ‌هازبند از فیلیپین، اکرم عفیف از قطر، یویا اوساکو از ژاپن و تیراسیل دانگدا از تایلند نیز از دیگر مهاجمان مدنظر این گزارش هستند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
    1 0
    در جام جهانی دیدیم خیلی ترسناک بودند
  • اکبر ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
    0 0
    هیچ ترسی نداره دروازه خالی هم بلد نیست گل بزنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس