تودیع و معارفه استاندار تهران

استاندار تهران با اشاره به انتشار بوی نامطبوع منتشر شده روز گذشته در تهران، گفت: تاکنون علت این بوی نامطبوع مشخص نشده است.

به گزارش مشرق، انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران با اشاره به انتشار بوی نامطبوع روز گذشته در تهران اظهار داشت: آنچه دیروز عصر در تهران شاهد بودیم منبع مشخصی برای شناسایی نداشت و تاکنون علت آن پیدا نشده است؛ ضمن اینکه ستاد مدیریت بحران نیز تشکیل شده و چیزی را که به عنوان ترکیدگی لوله گاز، فاضلاب یا از تصفیه‌خانه بوده مشخص نشده است.

وی ادامه داد: احتمال دارد یک ماده شیمیایی که بوی تندی دارد مانند مرکاپتان در جایی ریخته شده آن هم به صورت عمد یا سهو و این در قسمتی از فضای تهران منتشر شده بود که ظرف ۲-۳ ساعت برطرف شده است.

بیشتر بخوانید:

سوگوار شکست فتنه سبز باشند یا نابودی داعش؟

منشأ خاصی برای بوی نامطبوع تهران پیدا نشد

فرمانداری کمیته بوی نامطبوع تشکیل داد

 

استاندار تهران با اشاره به بازدید خود از محل انتشار بوی نامطبوع در مسیر فرودگاه امام (ره) افزود: ۲-۳ سال است که بویی در مسیر فرودگاه امام به مشام می‌رسد. کانون‌هایی که می‌تواند منشأ تولید این بود باشد مشخص است؛ مانند فاضلاب خانگی و صنعتی و سوزاندن پسماندها که می‌تواند منشأ این بود باشد و ما به اتفاق فرمانداران اسلامشهر و ری و مسئولان محیط زیست در اینجا حضور پیدا کردیم تا این کانون‌ها را بررسی کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
    81 0
    خسته نباشی دلاور ... خدا قوت پهلوان. مثل شما منتظریم باد و بارون بیاد، بو بِره.
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
    50 0
    استاندار بیرون نیا خسته می شوی عزیزم.
  • خدمتگزار IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
    68 0
    شهر تهران که تاکنون طی یک سال و نیم سه شهردار عوض کنند و هر شهردار تعداد زیادی از شهردرهای 22 گانه را عوض کنند و این همه هزینه به مرد و کشور وارد نمایند عاقبش چه خواهد شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس