کد خبر 925300
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸
احمد صادقی

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران توضیحاتی را در خصوص بوی نامطبوع در تهران ارائه کرد و گفت : بوی نامطبوع در تهران کم تر شده است .

به گزارش مشرق، احمد صادقی، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران درباره بوی نامطبوعی که در مناطق مختلف تهران احساس شده، گفت: از حدود یک‌ساعت پیش از طریق گروه‌های مردمی و برخی سازمان‌ها به ما اطلاع داده شد در برخی نقاط تهران مانند مرکز و جنوب غرب بوی نامطبوعی احساس شده است.

بیشتر بخوانید:

بوی نامطبوع تهران مسؤولان را هم سردرگم کرد

فیلم / منشأ بوی نامطبوع تهران کجاست؟

وی ادامه داد: به دستگاه‌هایی که احتمال می‌دادیم موضوع به آنها مربوط شود مانند آب و فاضلاب، گاز و آتش‌نشانی و … اعلام آماده باش کردیم و از آنها خواستیم بررسی کرده و منشأ بو را شناسایی کنند.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه هنوز گزارشی مبنی بر منشأ دقیق بود به ما اعلام نشده، تصریح کرد: هیچ جای نگرانی وجود ندارد و خوشبختانه بو کمتر شده و از مردم می‌خواهیم به اخبار غیر رسمی در این زمینه توجهی نکنند.

صادقی تصریح کرد: منشأ این بو آن‌طور که گفته شده فاضلاب نبوده و تا منشأ آن مشخص نشود مهار آن نیز امکان‌پذیر نیست. همانطور که گفتم خوشبختانه از بیمارستان‌ها اخباری مبنی بر مراجعه افراد به دلیل استنشاق این بو ارسال نشده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • DE ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
    0 0
    بو کمتر شد یا آدمها به بو عادت کردند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس