فلاحت پیشه

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در بازگشت و اصلاحیه بودجه ۲۰ هزار میلیارد تومان برای بنیه دفاعی به بودجه ۹۸ اضافه شد.

به گزارش مشرق، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه با تشریح آخرین وضعیت بودجه دفاعی کشور در سال ۹۸ اظهار داشت: بعد از اینکه در ۱۵ آذر بودجه به مجلس آمد، مشکلاتی داشت و نمایندگان مجلس اعتراض کردیم.

وی با بیان اینکه کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز نسبت به بودجه پیشنهادی در حوزه دفاعی و مرز اعتراض داشت گفت: بودجه برگشت خورد و در بازگشت اصلاحیه صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید

وزیر دفاع: بودجه دفاعی ۲۱ درصد افزایش می‌یابد

مجلس در تصویب لایحه بودجه ۹۸ برای کاهش بودجه دفاعی زیر بار نظر دولت نمی‌رود

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در اصلاحیه بودجه ۴۰ هزار و هفتاد میلیارد تومان به بودجه اضافه شد افزود: از این مبلغ ۲۰ هزار میلیارد تومان برای بنیه دفاعی اختصاص دادند و بقیه هم در قالب جدول ۲۱ اختصاص داده شده است که در جدول ۲۱ هم برخی از ردیف‌ها مربوط به ردیف‌های دفاع و مرز است.

وی با بیان اینکه معتقدیم اگر این بودجه تأمین شود بخش عمدهای از الزامات بودجه دفاعی کشور تأمین می‌شود خاطرنشان کرد: بحث اصلی در بودجه تحقق بودجه است و امیدواریم که این بودجه به‌طور کامل محققق شود.

حضور در جلسه شورای تأمین استان و نشست با فعالان اقتصادی استان کرمان و همچنین بازدید از اردوگاه اتباع افاغنه در استان کرمان از برنامه‌های سفر یکروزه حشمت‌الله فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به استان کرمان بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
    3 0
    ما باید جنگنده زیر دریایی ماهواره ناو جنگی تانک موشک ... در حد عالی داشته باشیم تا بتونیم در این دنیا جنگل گون دوام بیاریم البته کشاورزی مدرن بانک های شفاف صنعت مدرن تولید خواهد شد
  • IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
    0 0
    50 درصد کم شد 21 درصد اضافه شد در واقع 29 درصد بودجه نظامی کم شده است
  • با غیرت IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
    0 0
    از نمایندگانی فکر دفاعی دارند تقدیر می کنم .اگه دقت نکنید میان همون تو مجلس می زنند بر اول و اخرتون .عده ای هم باید برن واسشون لباس بیارن .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس