چهل سال با رسانه ها - کراپ‌شده

ششمین و هفتمین نشست از سلسله‌نشست‌های چهل سال با رسانه‌ها روز چهارشنبه ۱۲ دی ماه ساعت ۹ صبح و ۱۵ عصر با موضوع «رسانه‌ها و چالش های اقتصادی – رسانه ها و اقتصاد مقاومتی» برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، ششمین و هفتمین نشست از سلسله‌نشست‌های چهل سال با رسانه‌ها روز چهارشنبه ۱۲ دی ماه ساعت ۱۰ صبح و ۱۵ عصر با موضوعات «رسانه‌ها و چالش های اقتصادی و رسانه ها و اقتصاد مقاومتی» برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانیم:

رسانه را از حاکمیت خارج کنیم

رسانه‌ها تأثیر بسزایی بر تغییر رفتار «مصرف‌کننده» دارند

مهم‌ترین سرمایه اجتماعی کشور «وحدت» است

در نشست اول، طهماسب مظاهری رییس سابق بانک مرکزی به عنوان میهمان ویژه و دکتر اسماعیل شجاعی کارشناس اقتصاد رسانه و حسن قدیری ابیانه مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام به عنوان کارشناسان و در نشست دوم، علی احمدی قائم مقام دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان میهمان ویژه و جعفر قادری رییس مرکز تحقیقات اقتصادی دانشگاه شیراز، سید احسان خاندوزی عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی و حمید رضا حسینی دانا دکترای مدیریت رسانه و استاد دانشگاه به عنوان کارشناس در این نشستها حضور خواهند داشت.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این نشست می‌توانند به فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی واقع در پاسداران، خیابان گل‌نبی، میدان قبا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۸۸۸۶۸۱ تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس