کد خبر 924859
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
گواردیولا

سرمربی منچسترسیتی بازی با لیورپول را به یک فینال تشبیه کرد و اعتراف کرد ۷ امتیاز اختلاف با صدر جدول زیاد است.

به گزارش مشرق، در حساس‌ترین دیدار این هفته لیگ برتر که اتفاقاً حساس‌ترین دیدار دور برگشت رقابت‌ها نیز هست و می‌تواند نقش زیادی در تعیین قهرمان لیگ برتر داشته باشد، دو تیم منچسترسیتی و لیورپول در ورزشگاه اتحاد برابر هم قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید:

گواردیولا: لیورپول بهترین تیم حال حاضر جهان است

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در صحبت‌هایی پیش از این دیدار حساس گفت: ۷ امتیاز اختلاف با صدر جدول خیلی زیاد است ولی باید آن را قبول کنیم چون لیورپول الان شرایط خیلی خوبی دارد و بهترین تیم اروپا است. تا جایی که ممکن است می‌خواهیم در کورس قهرمانی بمانیم و به همین خاطر نیاز داریم که ۳ امتیاز این دیدار را به دست بیاوریم. بازی از حساسیت بالایی برخوردار است و من آن را به یک فینال تشبیه می‌کنم. اگر بتوانیم این دیدار را ببریم، در کورس قهرمانی باقی خواهیم ماند ولی اگر نتوانیم این دیدار را برنده شویم، کارمان بسیار دشوار و غیرممکن می‌شود. لیورپول این روزها شرایط خیلی خوبی دارد و به خوبی بلد است بازی‌های خودش را با برد به پایان برساند.

دیدار رفت دو تیم در آنفیلد با تساوی بدون گل به پایان رسیده است. این دو تیم فصل قبل در لیگ قهرمانان اروپا نیز برابر هم قرار گرفتند که لیورپول توانست سیتی را از این رقابت‌ها حذف کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس