کد خبر 924833
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
استعفای وزیر بهداشت مشکلی را حل نمی کند

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در واکنش به استعفای وزیر بهداشت و درمان گفت: در شرایط و مقطع فعلی، جابجایی وزیر مشکلی را حل نخواهد کرد.

به گزارش مشرق، حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون درمان و بهداشت مجلس در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران درباره آخرین اخبار از حادثه آتش سوزی در مدرسه‌ای در زاهدان، اظهار داشت: آن روز که آن حادثه در مدرسه غیرانتفاعی اسوه حسنه رخ داد متأسفانه مدیر و ناظم آن مدرسه حضور نداشتند و خدمتکار مدرسه داخل بخاری نفتی، نفت ریخت و سپس گالن نفت را کنار بخاری گذاشت و انفجار گالن نفت منجر به این حادثه شد.

وی ادامه داد: همچنین متأسفانه بازرس‌های آموزش و پرورش منطقه هم کار خود را به درستی انجام نداده بودند؛ چرا که طبق بخشنامه نباید در مدارس از بخاری نفتی استفاده شود.

بیشتر بخوانید:

پشت پرده قهر وزیر بهداشت؛ برای یک مشت ریال

نماینده مردم زاهدان در مجلس تصریح کرد: از سوی دیگر این مدرسه غیر انتفاعی است و مبالغ هنگفتی از مردم دریافت می‌شود و باید ضوابط و استانداردها در مدرسه رعایت شود.

شهریاری تصریح کرد: والدین یکی از دانش آموزانی که در این حادثه، دچار سوختگی شده است، سال قبل چند چراغ دسته دوم ژاپنی به مدرسه اهدا کرده بود و امسال هم روز قبل از حادثه گفته بود که آمادگی این کار را دارد اما مدرسه پیگیری‌های لازم را در این زمینه نکرده بود.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است وزیر آموزش و پرورش تخلفات همه افرادی را که در این مسئله دخیل هستند، مورد بررسی قرار دهد و تاکنون هم دو تن از مسئولان این مدرسه بازداشت شده‌اند.

وی در پاسخ به سوالی درباره استعفای وزیر بهداشت و درمان اظهار داشت: بنده از این موضوع بی خبرم و اطلاعی ندارم.

نماینده مردم زاهدان در واکنش به مطرح شدن اسامی برخی از افراد به عنوان سرپرست وزارت بهداشت و درمان، خاطرنشان کرد: قطعاً رئیس جمهور باید ابتدا استعفای وزیر را بپذیرد و سپس در مورد سرپرست این وزارتخانه بحث صورت گیرد، در حالی که روحانی هنوز استعفای وی را نپذیرفته است.

وی در پایان گفت: برداشت بنده این است که در شرایط و مقطع فعلی، جابجایی وزیر مشکلی را حل نخواهد کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
    3 0
    بندازیدش بیرون نه دفترچه تامین اجتماعی را الکترونیکی کرد نه پزشک خانواده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس