کد خبر 924724
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸
رونالدو

فوق ستاره پرتغالی با وجود اینکه در تنها ۵ ماه از سال ۲۰۱۸، پیراهن رئال را بر تن داشت، بالاتر از دیگر مهاجمان، بهترین گلزن کهکشانی‌ها در این سال میلادی شد.

به گزارش مشرق، اینکه جای خالی رونالدو در رئال حس می‌شود یا نه، موضوعی است که مورد بحث و مناقشه بسیاری قرار گرفته است.

شاید برخی معتقد باشند که مهاجمان دیگر رئال توانسته‌اند جای رونالدو را پر کنند ولی آمار در این رابطه، می‌گوید که عملاً چنین اتفاقی رخ نداده است. با وجود اینکه رونالدو در سال ۲۰۱۸، تنها ۵ ماه برای رئال بازی کرد و بین ماه‌های می تا ژانویه که در آنها از این تیم جدا شده بود، برای کهکشانی‌ها بازی نکرد، ولی همچنان بهترین گلزن این تیم در طول یک سال گذشته است.

بیشتر بخوانید:

یک رکوردشکنی دیگر برای کریستیانو رونالدو

کریستیانو ۲۸ گل برای رئال در سال ۲۰۱۸ به ثمر رساند که یک گل بیش از نفر دوم یعنی گرت بیل و ۱۰ گل بیش از نفر سوم یعنی بنزما است. پس از آنها، سرخیو راموس با ۱۰ گل، مارکو آسنسیو و ای سکو با ۸ گل در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

اما این مقایسه وقتی بیشتر جالب توجه می‌شود که به تعداد بازی‌ها دقت می‌کنیم. ستاره پرتغالی این ۲۸ گل را در ۲۲ بازی برای تیمش به ثمر رسانده، در حالی که گرت بیل ۴۸ بازی برای رئال انجام داده تا ۲۷ گل بزند و بنزما در ۵۳ بازی، ۱۸ گل زده است.

در چند سال اخیر، رئال و بارسا همواره رقبای بزرگ در گلزنی و کسب امتیاز بوده‌اند ولی سپیدپوشان، امسال در رده ششم لالیگا از لحاظ گلزنی قرار دارند. حال باید دید در ادامه فصل اوضاع برای سپیدپوشان چگونه پیش خواهد رفت.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس