کد خبر 924076
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
رونالدو

مهاجم یوونتوس به ابهام‌هایش درباره VAR پایان داد و از این فناوری حمایت کرد.

به گزارش مشرق، کریستیانو رونالدو دوباره در سری A ایتالیا درخشید و در دیدار یوونتوس و سامپدوریا دو گل به ثمر رساند تا سه امتیاز بازی به تیمش برسد. مهاجم پرتغالی که تاکنون درباره VAR صحبت نکرده بود نظرش را درمورد این فناوری به رسانه‌ها اعلام کرد و گفت: VAR را دوست دارم چون اشتباه‌ها را کمتر می‌کند.

رونالدو از گل تیم حریف که داور توسطVAR مردود اعلام کرد، خشنود بود. با این حال در گذشته او نسبت به این فناوری رفتار متفاوتی نشان داده بود و به نظر از آن ناراحت بود.

بیشتر بخوانید:

یوونتوس از دسترس رقبا خارج شد

در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مهاجم پرتغال، به خاطر خطایی که رویش انجام شد خواستار یک پنالتی بود اما داور اعتقادی به خطا نداشت. به همین دلیل نسبت به VAR نظر خوبی نداشت. با این حال برخی اوقات این فناوری به او کمک کرده است. این اتفاق نیز در جام جهانی رخ داد. VAR دو بار در دیدار پرتغال برابر ایران نقش داشت. انریکه کاسرس داور بازی، یک پنالتی به نفع پرتغال اعلام نکرد اما با بازبینی تصاویر، خطایی که روی رونالدو انجام شده بود را متوجه شد. دقایقی بعد مهاجم پرتغالی به بازیکن حریف ضربه زد، در حالی که توپی وسط نبود. داور با وجود بازبینی تصاویر باز هم رونالدو را اخراج نکرد.

ستاره پرتغالی آن زمان ترجیح داد درباره VARصحبت نکند. حتی در نخستین ماه‌های حضورش در سری A نیز در این رابطه چیزی نگفت. اگرچه او رفتار قابل توجهی از خود نشان داده بود، مانند دیدار یوونتوس و رم که در کنار داور خط ایستاده بود تا منتظر تصمیم نهایی باشد اما تاکنون حرفی در مورد این فناوری نزده بود.

رونالدو گفت: برای داوران آنالیز همه اتفاق‌های یک بازی سخت است. باید آنها کمی با آرامش کار کنند.

مهاجم یوونتوس به وضعیت خودش اشاره کرد و گفت: در نیم فصل اول در شرایط خیلی خوبی قرار داشتم. ما تقریباً همه بازی‌هایمان را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. تیم منسجمی هستیم. با این حال یک فصل خیلی طولانی است و باید با تمرکز ادامه دهیم. همچنین با آرامش کار کنیم تا بتوانیم به اهداف بزرگمان دست یابیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    0 1
    بچه نق نقو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس