کد خبر 925067
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸
ناواس

سنگربان کاستاریکایی تیم فوتبال رئال مادرید پیامی در یکی از شبکه‌های اجتماعی گذاشت که نشانه‌ای از جدایی قریب‌الوقوع او از کهکشانی‌ها بود.

به گزارش مشرق، کیلور ناواس دروازه‌بان تیم فوتبال رئال مادرید که در این فصل با ورود تیبو کورتوا از چلسی به سنگربان ذخیره و نیمکت‌نشین کهکشانی‌ها تبدیل شده است، شب گذشته (سه‌شنبه) پیامی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که حکایت از پایان قریب الوقوع روزهای حضور او در سانتیاگو برنابئو داشت.

بیشتر بخوانید:

۵ گزینه رئال برای جانشینی رونالدو +عکس

او در صفحه شخصی خود در اینستاگرام پیامی منتشر کرد که در آن یک عکس از او در کنار هواداران رئال مادرید بود و پیامی با این مضمون: «بابت همه چیز از شما متشکرم».

پیام احساسی سنگربان کاستاریکایی کهکشانی‌ها به منزله خداحافظی او با رئالی‌ها تلقی شد و نشانه‌ای از پایان صبر او برای نیمکت‌نشینی در این تیم پس از چهار سال و نیم حضور در پایتخت اسپانیا.

ناواس ۳۲ ساله این پیام را پس از یک جلسه تمرینی با حضور ۸ هزار هوادار رئال مادرید منتشر کرد و این شائبه را به وجود آورد که در پنجره نقل و انتقالات ژانویه ممکن است سانتیاگوبرنابئو را ترک کند. این در حالیست که از تیم‌هایی مانند آرسنال و یوونتوس به عنوان مشتریان اصلی ناواس یاد شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
    2 0
    دو پادشاه در یک اقلیم نگنجند ، یا ناواس یا کورتوا. الان تو استقلال ببینید رحمتی و حسینی هم به مشکل خوردن .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس