تمرین تیم ملی فوتبال در قطر

کارشناس فوتبال گفت: عراق جدی‌ترین حریف ما در مرحله گروهی است که همواره برای ما در نتیجه‌گیری دردسر ایجاد کرده است.

به گزارش مشرق، بیژن ذوالفقار نسب در مورد حریفان ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ گفت: تیم‌های یمن و ویتنام حریفانی هستند که نباید شکست دادنشان برای ما سخت باشد، اما جدی‌ترین حریف ما در این مرحله عراق است که همواره برای ما دردسر ایجاد کرده است. فوتبال ایران و عراق همواره حساسیت‌هایی را به همراه داشته است. ما اگر در گروه‌مان صدرنشین شویم، مسیر هموارتری را برای موفقیت در جام ملت‌ها در پیش خواهیم داشت. سرگروهی در این مرحله باعث می‌شود که ما به احتمال زیاد به تیمی مثل کره جنوبی در مرحله بعدی برخورد نکنیم و احتمالاً حریفمان بسیار راحت‌تر خواهد بود.

ذوالفقار نسب تصریح کرد: من هنوز بازی جدی از تیم ملی ندیده‌ام و نمی‌توانم از نظر فنی بگویم وضعیت تیم چگونه است. در بازی دوستانه‌ای که با فلسطین داشتیم نتیجه تعریفی نداشت. با این حال این مسابقه را ملاک قرار ندهیم شاید بازیکنان حریف را بسیار دست کم گرفته باشند، اما با شروع مسابقات باید به صورت جدی وارد جام ملت‌ها شویم.

این کارشناس فوتبال در مورد این‌که چقدر احتمال دارد ایران به نیمه‌نهایی یا فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد، گفت‌: در صورتی که صدرنشین گروه باشیم همان‌طور که گفتم مسیر هموارتری را پیش رو داریم و احتمال موفقیت تیم بسیار بیشتر خواهد شد. من امیدوارم تیم ملی در این مسابقات به موفقیت برسد.

وی در مورد فهرست ۲۳ نفره تیم ملی در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: ۹۰ درصد این فهرست همان بازیکنانی هستند که در جام جهانی حضور داشتند. این بازیکنان همگی خوب و باانگیزه هستند و امیدوارم با همبستگی و اتحاد بتوانند به موفقیت برسند.

ذوالفقار نسب در مورد دیدار دوستانه ایران و قطر در روز دوشنبه که پشت درهای بسته انجام می‌شود، گفت: به هر حال این مسابقه‌ای تدارکاتی است که مربیان دو تیم بهره لازم را از آن می‌برند و تیم‌ها می‌خواهند آمادگی خود را مورد ارزیابی قرار بدهند و هر دو تیم هم شناخت خوبی از یکدیگر دارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس