کد خبر 923452
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۵
تمرین تیم ملی فوتبال در قطر

تمرین نوبت عصر تیم ملی فوتبال ایران در کمپ اسپایر برگزار شد.

به گزارش مشرق، تمرین نوبت عصر تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران در کمپ اسپایر برگزار شد.

*پیش از آغاز تمرین امروز ملی پوشان یک عکس تیمی ۲۴ نفره گرفتند که در این عکس علی قلی زاده هم حضور داشت. در ابتدا بازیکنان با لباس‌های اصلی در این عکس حاضر شده و سپس لباس‌های تمرینی خود را پوشیدند.

* کارلوس کی روش با چهره‌ای خندان در محل تمرین امروز تیم ملی حاضر شد و در کنار علی قلی زاده و مهدی ترابی عکس یادگاری گرفت.

*سردار آزمون مثل صبح امروز با ملی پوشان تمرین نکرد و در کنار علیرضا جهانبخش به تمرین اختصاصی پرداخت.طبق اعلام مسئولان تیم ملی مصدومیت آزمون چندان جدی نیست و این بازیکن با تشخیص کی روش تنها برای جلوگیری از تشدید مصدومیت در کنار دیگر بازیکنان تمرین نکرده است.

* لوپز مربی گلرهای تیم ملی امروز با دستگاه شوتزنی ضرباتی را به سمت دروازه‌ها می‌زد و گلرها باید این ضربات را با مشت دور می‌کردند.

* در بخش اول تمرین بازیکنان بدنهای خود را با توپ گرم کرده و سپس در نیمی از زمین فوتبال با دروازه‌های کوچک را برگزار کردند. این بازی درون تیمی در ۴ گروه برگزار و دقت ضربه بازیکنان را بالاتر می‌برد.

*سامان قدوس در حاشیه تمرین امروز با علی قلی زاده شوخی می‌کرد و قلی زاده هم با وجود اینکه نامش از فهرست تیم می خط خورده و در لیست انتظار قرار دارد با چهره خندان در تمرینات این چند روز حضور پیدا کرده است.

*بخش پایانی تمرین امروز تیم ملی فوتبال در قالب دو تیم بود که کی روش روی این بازی مثل روزهای گذشته حساسی ویژه ای داشت و از بازیکنان خواست تا مو به مو این برنامه‌ها را اجرا کنند. سروصدای زیاد ملی پوشان در حاشیه این بازی درون تیمی حسابی زیاد بود و آنها بعد از هر بار گلزنی برای یکدیگر کری می‌خواندند.

تیم ملی فوتبال ایران روز دهم دی ماه در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی فوتبال قطر خواهد رفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
    2 2
    زنده باد کی روش کبیر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس