13434546 (3).jpg

عملیات نیروهای یمنی در جنوب غرب استان الجوف برای تامین امنیت استان های صعده و عمران ادامه دارد.

به گزارش مشرق، از غرب استان الجوف یمن خبر می‌رسد، گروهی از نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت انصار الله، حملات گسترده‌ای را علیه نقاط تحت اشغال نیروهای مزدور سعودی در منطقه «المتون» انجام دادند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده از منابع می‌دانی، حدود ۲۳ تن از نیروهای مزدور سعودی در جریان درگیری‌ها کشته و زخمی شدند؛ شماری دیگر از نیروهای مزدور سعودی هم از ترس کشته شدن از این منطقه متواری شدند.

بیشتر بخوانید:

عملیات بزرگ نیروهای یمنی برای کنترل مهم‌ترین پایگاه نظامی نیروهای مزدور سعودی + نقشه میدانی

به گفته منابع می‌دانی، یگان‌های موشکی و توپخانه‌ای مقاومت انصار الله نیز همزمان تجمع نیروهای مزدور سعودی و نظامیان عربستانی را در منطقه «صفر الحنایا» در جنوب غرب استان الجوف هدف قرار دادند.
 


به گزارش مشرق، ده‌ها تن از نیروهای مزدور سعودی و نظامیان عربستانی در جریان این حملات کشته و زخمی شدند و خسارت‌های سنگینی هم به تجهیزات نظامی آنان وارد آمده است.

یک منبع می‌دانی در گفت‌وگو با مشرق از اعزام چندین آمبولانس برای انتقال نیروهای مجروح مزدور و نظامیان سعودی در این محور خبر داد و گفت: عملیات نیروهای یمنی در روزهای گذشته در ارتفاعات و بلندی منطقه «حام» در بخش المتون منجر به کشته و زخمی شدند ده‌ها تن از نیروهای مزدور سعودی شده است.

این منبع می‌دانی به غنیمت گرفته شدن مقادیر زیادی از تجهیزات نظامی در این محور توسط نیروهای یمنی اشاره کرد و افزود: دو خودروی نظامی به همراه تجهیزات نظامی قابل توجه در این محور منهدم شد.


وی با بیان اینکه بخش‌هایی از بخش «المتون» در غرب استان الجوف در هفته‌های گذشته از اشغال نیروهای مزدور سعودی خارج شده، گفت: نیروهای یمنی با ادامه عملیات درصدد هستند این بخش را به طور کامل به کنترل در بیاورند.

این منبع می‌دانی تصریح کرد: بخش «المتون» دروازه ورود به شرق استان‌های صعده و عمران محسوب می‌شود و نیروهای یمنی در تلاش هستند با پاکسازی این منطقه، نفوذ خود را در مناطق مرکزی استان الجوف افزایش دهند.

به گزارش مشرق، اگر نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت انصار الله موفق شوند به طور کامل بخش «المتون» را به کنترل درآورند، به ورودی منطقه «الحزم» خواهند رسید؛ این منطقه یکی از مهم‌ترین بخش‌های تحت اشغال نیروهای مزدور سعودی در استان الجوف است.

در حال حاضر، بیش از ۷۵ درصد از مساحت استان الجوف از جمله «صحرای الاجاشر، پایگاه الخنجر، المهاشمه و …» در اشغال نیروهای مزدور سعودی است؛ بیشتر مناطق اشغالی استان الجوف بیابانی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • AU ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    14 7
    حاجی اینا هم که جام زهر را در رابطه با الحدیده سر کشیدند. حالا بیا از پیروزی هایشون جاهای دیگه بگو. چند ماه بعد می فهمند چه کار کرده اند.
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    0 0
    خوب یمنی ها باید در مناطق کوهستانی به طرف پایگاه خمیس مشیط باید پیشروی کنند و بسوی شمال جیزان حرکت کنند تا جیزان در محاصره بیافتد- باز عملیاتهای شبانه و با موشکهای ضد زره
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    0 0
    باید عملیاتهای ایذایی مستمر و شبانه در تمامی محور ها تا خسته نمودن مزدوران سعودی بکار بسته شود تا ارتش سعودی خسته شود مثلا عملیاتهایی با یک گروهان استعداد و هر شب حتی اگر هر شب 4 نفر شهید شوند مهم نیست ولی در کل سال 1000 نفر نمی شود در عوض تلفات مزدوران را به 10 هزار نفر می رساند
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
    0 0
    تک تیراندازه 14.5 یا 20 یا 23 ؟!!؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس