کد خبر 923003
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶
سپاهان

خنده‌دارترین حکم این بازی محکوم شدن باشگاه سپاهان به پرداخت مبلغ ۸۹/۵۰۰/۰۰۰ ریال به تیم حریف به علت وارد شدن خسارت به اتوبوسشان است!

به گزارش مشرق، باشگاه سپاهان با انتشار مطلبی نسبت به حکم کمیته انضباطی انتقاد کرد.

پرتاب نارنجک از هر جهت محکوم است اما سوالاتی که پیش می‌آید این است چرا تماشاگران حریف هم که این کار را انجام دادند تنها به جریمه نقدی محکوم شدند؟ آیا میهمان بودن آنان دلیل بر سبک‌تر بودن احکامشان می‌شود؟ چرا کمیته انضباطی همین قاطعیت را در صدور احکام مربوط به همین تیم در بازی با سایپا به خرج نداد؟ چرا باز هم در سالی که سپاهان در کورس قهرمانی است این‌گونه تنبیه می‌شود؟ خسارت وارد شده به اتوبوس تیم حریف که کیلومترها دورتر از شهر اصفهان اتفاق افتاده چه ربطی به باشگاه سپاهان دارد؟

همه‌ ابهامات موجود باز هم فرضیه همیشگی تلاش برای قهرمان کردن یک تیم با ضربه زدن به رقیبش را تقویت می‌کند؛ درست مثل فصل هشتاد و شش با اندکی تفاوت در ظاهر سناریو.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
    17 9
    خخخخخخخخخخخخ 9 میلیون تومن باید به لنگ دستی بدن!!!!! تعطیلش کنید این سیرک مسخره رو هر سال جامو ببرید دم در باشگاه لنگ بهشون بدید مردم رو هم مسخره نکنید
  • علی IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
    14 4
    وقاحت هم حدی داره آقایان! آقای حسن زاده اگر دلتون نمیاد علیه تیم محبوبتون حکم عادلانه بدید و دستهاتون میلرزه، استعفاء بدید تا شخص دیگه ای عدالت رو در کمیته انظباطی برقرار کنه، والله باید اون دنیا پاسخگو باشید
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
    14 8
    این تیم پیروزی دیگه داره گندش رو در میاره
  • ابوالفضل IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
    1 0
    افرین به سپاهان فقط سپاهان تونست تبانی این پرسپولیس با داوران و فدراسیون.. را اثبات کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس