کد خبر 922992
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۰
قوچان‌نژاد

مدیر برنامه‌های رضا قوچان‌نژاد درباره پیشنهادات این بازیکن توضیح داده و ضمن تایید مذاکره اولیه با پرسپولیس از مذاکره با دو تیم دیگر ایرانی و دو تیم از لیگ سوییس و یونان با این بازیکن خبر داد.

به گزارش مشرق، در روزهایی که اخبار متناقض و زیادی از قوچان‌نژاد ستاره اسبق تیم ملی ایران منتشر می‌شود شنیدن اظهارات مدیر برنامه‌های او می‌تواند بسیاری از ابهامات و شایعات را برطرف کند.
در این باره محمودرضا فاضلی گفت: از اخباری که در ایران منتشر می‌شود  بی‌اطلاع هستم و نمی‌دانم درباره قوچان‌نژاد چه مباحثی مطرح شده است اما وضعیت قوچان‌نژاد بعد از بررسی همه جوانب مشخص خواهد شد و تصمیم گیری می‌شود.

فاضلی درباره پیشنهاد پرسپولیس برای جذب  قوچان نژاد گفت: بله، باشگاه پرسپولیس خواهان به خدمت گرفتن قوچان‌نژاد شده، مذاکره هم صورت گرفته ولی در حد اولیه بوده است.

فاضلی درباره اخبار منتشره مبنی بر تمایل تراکتورسازی و استقلال به جذب  قوچان‌نژاد و اینکه این بازیکن در آستانه پیوستن به تراکتورسازی است گفت: فقط می‌توانم بگویم علاوه بر پرسپولیس دو تیم دیگر ایرانی خواهان قوچان‌نژاد هستند. آنها هم در حد پیشنهاد اولیه صحبت‌هایی با ما داشته اند.

بیشتر بخوانید:

علی‌کریمی از لیست تیم‌ملی خط خورد +عکس

وی درباره اینکه احتمال آمدن قوچان‌نژاد به لیگ ایران تا چه اندازه است و در این شرایط امکان جدایی وی از تیم قبرسی به چه شکلی خواهد بود گفت: می‌توانم بگویم برای اولین بار به بازی در ایران فکر می کنیم و در حال بررسی آن هستیم. هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. فعلا قویا می‌گویم هیچ تصمیمی گرفته نشده و در حال ارزیابی شرایط و پیشنهادات هستیم. حتی جدایی قوچان‌نژاد از تیم قبرسی هم قطعی نیست. بازیکن یک فصل و نیم دیگر با تیمش قرارداد دارد و باید همه جوانب را بررسی کرد.

فاضلی تاکید کرد: می‌دانید زمانی صحبت می کنم که انتقالی به پایان رسیده باشد. عادت ندارم روی پیشنهادات صحبت کنم اما از آنجا که گفتید هجمه خبرهای ضد و نقیض تا چه اندازه بوده این سوالات را پاسخ دادم. باید بگویم مهمترین مساله این است قوچان‌نژاد یک فصل و نیم دیگر قرارداد دارد و مساله دیگر اینکه ما از ایران هم دو سه پیشنهاد داشته‌ایم و در حد اولیه صحبت شده، ضمن اینکه از لیگ سوییس و یونان  هم پیشنهاداتی  وجود دارد و با در نظر گرفتن قرارداد باقیمانده با تیم کنونی تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد و در مقطع کنونی نمی توان از ماندن در تیم فعلی یا  تیم جدیدی که بیشتر احتمال دارد با آن توافق کنیم حرفی زد.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس