محمد نصیری

قهرمان رقابت‌های وزنه‌برداری المپیک ۱۹۶۸ مکزیکوسیتی گفت: چه کسی خواسته رضازاده به فدراسیون برگردد؟ من یکی از همین پیشکسوتان هستم که دوست ندارم برگردد.

به گزارش مشرق، محمد نصیری در مورد صحبت‌های اخیر حسین رضازاده اظهار داشت: وزنه‌برداری ایران رشته‌ای تاریخ‌ساز در المپیک بوده و ما حتی پیش از کشتی مدال‌آوری را شروع کرده‌ایم و در این نیم قرن، بیشترین مدال‌ها را برای ورزش ایران به دست آورده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

سهم رضازاده در دوپینگ و کاهش سهمیه ایران

وی در خصوص ادعای رئیس پیشین فدراسیون وزنه‌برداری مبنی بر درخواست پیشکسوتان برای بازگشت او به فدراسیون خاطرنشان کرد: او نمی‌تواند برگردد. چه کسی خواسته رضازاده به فدراسیون برگردد؟ من یکی از همین پیشکسوتان هستم که دوست ندارم برگردد. او به محض حضور در فدراسیون، پیشکسوتان را بیرون کرد و تا رئیس شد اجازه نداد هیچ‌کسی به مسابقات پیشکسوتان برود، حالا چطور ادعا می‌کند که ما از او خواسته‌ایم برگردد و در انتخابات شرکت کند؟

دارنده 5 مدال طلای جهانی در مورد اینکه رضازاده می‌گوید در دوپینگ‌های سال‌های ریاستش که منجر به کاهش سهمیه‌های المپیکی ایران شده، تقصیری ندارد، تاکید کرد: در دوره او دوپینگی‌های ما به 11 رسیدند و سهمیه‌مان کم شد. اگر بهرام افشارزاده نبود که ما بیچاره بودیم. او جریمه‌ها را پرداخت کرد و توانستیم دوباره سر پا شویم. بعد هم که علی مرادی آمد و الحمدالله حالا وضعیت خوب است. ما همیشه باید جزو یکی دو تیم اول دنیا باشیم. دوپینگ در وجود بچه‌های ما نیست و خداراشکر که آنها پاک هستند. زمان ما هم کسی جرات نداشت دوپینگ بکند، قهرمانی‌ ارزش دارد که بدون دوپینگ به دست بیاید.

نصیری با اشاره به تغییرات ایجاد شده در جدول مدال‌های المپیک لندن و رسیدن تیم ایران به سه طلا و دو نقره این رقابت‌ها، گفت: نمی‌دانم چه بگویم. لیاقت وزنه‌برداری ایران از این هم بیشتر هست. این را جدی می‌گویم، چون وزنه‌برداران واقعا زحمت می‌کشند. وزنه زدن کار راحتی نیست، حریفت آهن و پولاد است، مثل رشته‌های دیگر نیست که با یک انسان مثل خودت مبارزه کنی، اول باید از پسِ آهن بربیایی و به خاطر همین کار بسیار سخت است. بچه‌ها حق‌شان هست که بهترین مدال‌ها را بگیرند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
    4 0
    تو تنها پیشکسوت هالتر نیستی
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
    4 1
    تو در جایگاهی نیستی بخوای در مورد امدن یا نیامدن پهلوان رضا زاده اظهار نظر کنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس