کد خبر 886828
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
وزنه برداری

دارنده نشان طلای وزنه برداری در المپیک گفت: پیش بینی ام کسب 4 مدال است که دو مدال آن آنها طلا است.

به گزارش مشرق،‌ حسین رضازاده قهرمان اسبق وزنه برداری که در سالن مسابقات بازی های آسیایی حضور داشت درباره رقابت علی مکوندی با رقیبانش در دسته 85 کیلوگرم گفت: علی رقابت سختی دارد. ما در دسته 85 کیلوگرم مدت زیادی مدعی بودیم. علی هم پسر خوبی است و تلاش های خودش را کرده است. امیدوارم که بهترین نتیجه را کسب کند.

 

رضا زاده درباره رقابت فردا صبح سهراب مرادی و کیانوش رستمی در دسته 94 کیلوگرم هم حرف زد و گفت: فردا قطعا یک مدال طلا می گیریم.سهراب عملکرد خوبی داشته است و کیانوش هم که به تازگی تغییر وزن داده است. مطمئن هستم فردا سهراب مرادی مدال طلا می گیرد.


رضازاده درباره سنگین وزن و رقابت بین سعید علی حسینی و بهداد سلیمی گفت: طلای سنگین وزن هم که برای ایران است. رقابت بین بچه های خودمان است. پیش بینی می کنم که وزنه برداری دو مدال دیگر هم می گیرد اما رنگش مشخص نیست. در دسته 105 هم بچه ها خوب هستند. پیش بینی شخصی ام کسب 4 مدال است که دو تا از آنها طلا هستند.
رضازاده در پایان درباره اینکه می توانیم رکورد جهان را که دست تالاخادزه گرجستانی است را پس بگیریم یا نه گفت: نمی توانیم،یعنی تا زمانی که یک وزنه بردار جوان پا به دنیای وزنه برداری نگذارد بعید است بتوانیم این رکورد را از او پس بگیریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
    1 5
    ایشون رو کردند رئیس فدراسیون ولی چون تو شهرداری پول و پله زیادتر بود تشریف بردند اونجا حالا درباره وزنه برداری پیش بینی می کنه. آقای رضا زاده تو اگه به مملکت خودت علاقمند بودی از فدراسیون نمی رفتی و تجربه های قهرمانی خودت رو به جوونها منتقل می کردی حالا که رفتی لطفا دیگه اظهار نظر نفرما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس