بیرانوند

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران می گوید: بعد از 43 سال واقعا دیگر زمان، زمان قهرمانی است و دیگر بهانه ای برای قهرمان نشدن نداریم.

سرویس ورزش مشرق – علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه ای کوتاه که از طریق فاکس اسپورت نیوز نیز منعکس شده است، اظهار داشت: آخرین بار به سال 1976 فوتبال ملی ایران طعم موفقیت و آقایی در سطح قاره کهن را چشیده و اکنون برای درخشش و بالیدن در سال 2019 آماده هستیم و بهانه ای برای قهرمان نشدن نداریم.

بیرانوند که به خاطر عملکرد خوبش در جام جهانی 2018 روسیه مقابل تیمهایی چون اسپانیا، پرتغال و مراکش به یک مبارز و یک نجات دهنده در تیم ملی مشهور شده بر این باور است که وقت، وقت قهرمانی است و تیم ملی فوتبال ایران باید این بار در سکوی قهرمانی ایستاده و جایگاه واقعی فوتبال خود را به قاره آسیا نشان دهد.

بیشتر بخوانید:

بیرانوند: برای رسیدن به رویاهایم سختی‌های زیادی کشیدم
 

حضور در نیمه‌نهایی رؤیای کی‌روش است نه مردم +عکس
 

۱۰ سرمربی برجسته جام ملت‌های آسیا/ رقابت کی‌روش با قهرمان جهان و اروپا +عکس

وی می‌گوید: در جام ملتهای آسیا فقط به قهرمانی فکر می کنیم و مردم حق دارند از ما قهرمانی را طلب کنند. بعد از 43 سال واقعا وقت قهرمانی است و دیگر بهانه ای برای قهرمان نشدن نداریم. بازیکنان به شدت انگیزه دارند و می خواهند در این افتخار بزرگ ملی سهیم باشند. البته رقبای جدی داریم، عربستان، ژاپن، کره جنوبی، قطر و امارات شاید همه تیمها مدعی باشند اما ایران فقط به قهرمانی فکر می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از اشتباهات گذشته درس گرفته ایم و قرار نیست تجربه تلخ سالیان گذشته بار دیگر تکرار شود، اولین اشتباه شکل نخواهد گرفت و بدون اشتباه به سمت ثبت قهرمانی پیش خواهیم رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس