کد خبر 921906
تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴
انبارلویی نمایه

اخیرا شنیده شده است در جمع ‌بندی اتاق فکر برخی اصلاح‌ طلبان بدخیم گفته شده؛ "دوستان ما به این نتیجه رسیده‌اند انقلاب اشتباه بوده است.

به گزارش مشرق، محمد کاظم انبارلویی فعال رسانه ای طی یادداشتی نوشت:

خدا رحمت کند مرحوم حاج ‌ابوالفضل حاج‌ حیدری از قتله منصور را، او به همراه مرحوم حاج عسکراولادی و مرحوم حاج ‌مهدی عراقی، چهارده سال در زندان رژیم ستمشاهی از این زندان به آن زندان می‌رفت و طعم تلخ شکنجه‌ها و آزارهای ساواک و عمال شکنجه‌گر رژیم پهلوی را چشیده بود. یک وقتی به مناسبتی نقل می‌کرد؛ اوایل سال 54 پس از انشعاب در سازمان مجاهدین خلق که عده ‌ای با اعلام وفاداری به مارکسیسم از سازمان جدا شدند، روزی در زندان قصر نماز جماعت می‌خواندیم. امام جماعت که یکی از اعضای همین مجاهدین خلق بود عبارت "ولاالضّالّین" را خیلی غلیظ خواند.

بیشتر بخوانید:

دیپلماسی کوبیدن به در و دیوار؟!

دشمن شیفته‌ ها!

اقدام متقابل چه شد؟

تأملی بر مصاحبه ظریف

وسط نماز یک دفعه یکی از مأمومین به نشانه اعتراض فریاد زد؛ بس است این همه نفاق و دورویی و پنهان ‌سازی! قرار بود نماز را سریع بخوانی و جمع کنی، نه به این غلظت و... حاج‌ حیدری گفت؛ جریان را پرسیدیم، معلوم شد در داخل زندان جمعی از همین عناصر فریب‌ خورده مجاهدین، مارکسیست شده بودند، اما از مرکزیت (مسعود رجوی - موسی خیابانی) به آنها دستور داده بودند اعلام مواضع خود را 6 ماه به تاخیر بیندازید. امام جماعت هم قرار بود همین رویه را مدتی ادامه دهد.

***

فکر نمی‌کردم 40 سال پس از آن جنایت و خیانت تاریخی که منجر به شهادت مجید شریف واقفی شد، همین نغمه‌ها از اردوگاه اصلاحات شنیده شود. اخیرا شنیده شده است در جمع ‌بندی اتاق فکر برخی اصلاح‌ طلبان بدخیم گفته شده؛ "دوستان ما به این نتیجه رسیده‌اند انقلاب اشتباه بوده است. تشکیل نظام دینی اشتباه بوده است، اما این را نباید به مردم بگوییم زیرا عقبه اجتماعی ما ریزش می‌کند".

مبتنی بر همین تغییر ایدئولوژیک، گفته‌اند؛ باید تغییر قانون اساسی را تا 1400 با نقشه ‌راه "نافرمانی مدنی" عملیاتی کنیم.

بارها گفته‌ام این جماعت تتمه منافقین در داخل و خارج کشور هستند و سند این گفته هم وصیتنامه شهید لاجوردی است که با گوشت و پوست خود خطر منافقین قدیم و جدید را حس می‌کرد و آن را هشدار داده بود.

راهبرد یادشده این جماعت با راهبرد آمریکا به کارگردانی پمپئو، وزیر خارجه آمریکا و جان بولتون، مشاور امنیتی ترامپ همخوانی دارد. این جماعت با سوزن ‌بانی نهاد گروه اقدام علیه ایران در وزارت خارجه آمریکا که ماموریت دارد نتایج تشدید تحریم‌ها را در کوره یک آشوب و فتنه جدید عملیاتی کند، عمل می‌ نمایند.

این جماعت رسوا هیچ گاه دلشان با اسلام، انقلاب، نظام، امام و رهبری صاف نبوده و نیست و نخواهد بود. در فتنه 18 تیر 78 و فتنه 8 ماهه انتخابات سال 88 با دشمن همصدایی خود را نشان دادند. اکنون آماده می‌شوند با تست‌های آشوب‌ آفرین در سال 96 و 97 خود را برای فتنه سال 98 آماده کنند.

مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود به مردم هشدار دادند: "اگر چه نقشه دشمن لو رفته است،‌ اما همه باید هوشیاری خود را حفظ کنند، زیرا ممکن است آمریکا قصد فریب داشته باشد، سال 97 جنجال کند، اما برای سال 98 نقشه بکشد."
این بانگ بیدارباش، جدی است. همه باید مراقب باشند، به دشمن میدان ندهند و مواظب میدان دادن برخی به دشمن باشند.

میز ایران در وزارت خارجه آمریکا، وزارت خزانه داری کل و نیز پنتاگون فعال است. گروه اقدام در وزارت خارجه آمریکا به رهبری برایان هوگ 4 دستور مهم با بودجه 250 میلیون دلاری در دستورکار دارد؛

1- راه‌اندازی جنگ روانی و تبلیغاتی علیه ایران

2-هماهنگی بین نیروهای ضد انقلاب برای ضربه 98 و اجرای پروژه سومین نبرد نرم آمریکا علیه ایران

3- فعال کردن گروه‌ های تروریستی

4- سیاهنمایی و تخریب مقامات سیاسی پای کار انقلاب.

جریان فتنه در داخل، خود را آماده می‌کند تا با گروه اقدام، همنوازی، همصدایی و همگرایی کند. مردم هوشیارند، اما نهادهای انتظامی، قضائی و امنیتی نباید از رصد این جماعت غفلت کنند. کوچکترین غفلت، تبعات زیادی برای امنیت و اقتدار ملی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سید IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
    34 0
    مرگ بر منافق/ دشمن خلق و خالق! حتی اگر اسم خودش را به اصلاح طلب تغییر داده باشد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس